سلام
کاش انقدر هم به حرف ما اهمیت می دادی چون گفتم از آواتارت شروع کن و ثبات داشته باش و تا سه ماه عوضش نکن ..... گوش کردی ؟؟
راستی چرا حرفهای ما مهم نیست و اثر نداره اما حرفهای صد تا یه غاز برات مهمه و اهمیت داره ...... ؟ می دونی چرا ؟؟/ چون شاید از ناراحت شدن و احساس مظلومیت و غر زدن لذت میبری ..... نوعی توجه میگیری .... بانک اعتباریت را اینجوری و اینجا به شکل اشتباهی پر می کنی چون خبر نداری از آسیب هایش و اینکه این حال ترا ضعیف تر میکنه و به نفعت نیست .... حالا از ما هی گفتن از شما هم نشنیدن و توجه و عمل نکردن ....
دوستان لطفاً دست از هم حسی بردارید چون از نظر کارشناسی و روانشناختی برای ایشون سم هست و موجب تقویت احساس محوری و بی ثباتی احساسی ایشون است
موفق باشی البته اگر بخواهی









علاقه مندی ها (Bookmarks)