به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 4 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 40 , از مجموع 53
  1. #31
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 07 فروردین 97 [ 15:34]
    تاریخ عضویت
    1391-12-17
    نوشته ها
    278
    امتیاز
    8,056
    سطح
    60
    Points: 8,056, Level: 60
    Level completed: 53%, Points required for next Level: 94
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    0

    تشکرشده 832 در 244 پست

    Rep Power
    74
    Array
    الان دیدم خداحافظی کردی...بدون ما به خاطر غر زدنت اصلا ناراحت نمشیم فقط دوست داریم به خودت واسه بهتر شدن حالت کمک کنی عزیزم..

    بدون تو همیشه همون ارام دوست داشتنی هستی و خواهی بود..

    می دونم برمی گردی( ایشالا ایندفعه بهتر از همیشه)

  2. 7 کاربر از پست مفید SOGAND. تشکرکرده اند .

    Blueprint (پنجشنبه 11 تیر 94), محمد 93 (پنجشنبه 11 تیر 94), مصباح الهدی (پنجشنبه 11 تیر 94), افسونگر (پنجشنبه 11 تیر 94), اعجاز عشق (پنجشنبه 11 تیر 94), بانوى مهر (پنجشنبه 11 تیر 94), سوده 82 (پنجشنبه 11 تیر 94)

  3. #32
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 20 اسفند 04 [ 07:35]
    تاریخ عضویت
    1392-1-05
    محل سکونت
    خانه سبز
    نوشته ها
    1,631
    امتیاز
    30,623
    سطح
    100
    Points: 30,623, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    5,037

    تشکرشده 6,499 در 1,515 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    269
    Array
    با نظر سوگند خیلی موافقم.
    خود من اینجانب مصباح الهدی همه اش در تمام مهمانی ها این قدر در مورد ازدواجم حرف مردم شنیدم که نگو و نپرس.....
    این قدر از اینکه الان چی کار می کنی؟
    کی درست تموم میشه؟

    یعنی بعدا چی کاره می شی دقیقا؟
    ازدواج بکن. سخت نگیر...
    چرا اون مورد را رد کردی؟
    آخی خوشبخت بشی الهی...
    مواظب باشی ها. پسرخوب کمه...

    ماه رمضون پارسال افطاری داشتیم و دقیقا از همین حرفای مردم به قلب من اصابت کرد و صبح با حال بد رفتم بیمارستان...

    هه... الان می گم چقدر الکی به صحبتشون بها دادم.
    ولشون کن.
    من خودم به شخصه این قدر قضاوت شدم.....
    تازه قضاوتهای بد ها! یعنی واقعا نمی دونم چی بگم... وقتی در مورد چیزی نمی دونند قضاوت می کنند!

    خلاصه خواهرم اگر بخوای به حرف مردم اهمیت بدی کلا نباید زندگی کنی. به حرف مردم اهمیت نده. به جاش فقط به حرف خدا اهمیت بده. باشه؟
    اگر روزی ،محبت کردی بی منت، لذت بردی بی گناه ، بخشیدی بی شرط
    بدان آن روز را واقعا زندگی کرده ای


    یا ضامن بی ضامن ها...!!!

    حسرت کرب و بلا در دل من پنهانیست؛
    من ندانم که چه اندازه ز عمرم باقیست؛

    کربلا گر نشدم دعوت، از این بار گناه،
    ضامن من بشود ضامن آهو کافیست؟



    با توکل بر خدای متعال:محکم، با امید و با انگیزه

  4. 6 کاربر از پست مفید مصباح الهدی تشکرکرده اند .

    (آسمانی آبی) (پنجشنبه 11 تیر 94), Blueprint (پنجشنبه 11 تیر 94), محمد 93 (پنجشنبه 11 تیر 94), اعجاز عشق (پنجشنبه 11 تیر 94), بانوى مهر (پنجشنبه 11 تیر 94), سوده 82 (پنجشنبه 11 تیر 94)

  5. #33
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 16 اسفند 95 [ 03:59]
    تاریخ عضویت
    1394-1-03
    نوشته ها
    300
    امتیاز
    10,581
    سطح
    68
    Points: 10,581, Level: 68
    Level completed: 33%, Points required for next Level: 269
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First Class1 year registered10000 Experience Points
    تشکرها
    1,164

    تشکرشده 917 در 282 پست

    Rep Power
    87
    Array
    سلام بانوي مهر


    شما داريد قوي مي شويد ........ همه ي ما به وضوح اين را دريافته ايم .

    درست است دوستان مجازي شما هستيم اما بيشتر از فاميلهايتان در جريان زير و بم و چرايي سقط شما قرار گرفته ايم .

    چرا بايد تا اين حد براي ديگران و نظراتشان اهميت قائل شويم كه به اين راحتي خود را ببازيم و به هم بريزيم؟

    براي اينكه فرزند ديگري داشته باشيد بايد شرايطش را فراهم كنيد وگرنه همه مي دانيم كه بارداري اخير شما غير منتظره و بدون آمادگي لازم بوده .......... شما توانايي خود را افزايش داديد و استرس را در حد توان از خود دور نگه داشتيد اما بايد جوانب زيادي را رعايت مي كرديد كه به علت بارداري ناخواسته موفق به اين كار نشديد .

    سرزنش كردن خود و مقصر دانستن ديگران تنها شما را تحليل مي برد .... همين.

  6. 6 کاربر از پست مفید اعجاز عشق تشکرکرده اند .

    Blueprint (پنجشنبه 11 تیر 94), محمد 93 (پنجشنبه 11 تیر 94), مصباح الهدی (پنجشنبه 11 تیر 94), zzzz (پنجشنبه 11 تیر 94), بانوى مهر (پنجشنبه 11 تیر 94), سوده 82 (پنجشنبه 11 تیر 94)

  7. #34
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 08 بهمن 03 [ 15:38]
    تاریخ عضویت
    1394-2-25
    نوشته ها
    153
    امتیاز
    11,079
    سطح
    69
    Points: 11,079, Level: 69
    Level completed: 58%, Points required for next Level: 171
    Overall activity: 40.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    714

    تشکرشده 351 در 126 پست

    حالت من
    Bitafavot
    Rep Power
    44
    Array
    دیدم می خوای بری.....چرا؟؟؟
    چون غر میزنی.....چون ما ناراحت میشیم....تصمیمت عجولانس.....
    شما همسن خواهر کوچک من هستی...به همون اندازه برای من دوس داشتنی.....
    نرو...لااقل در کنار ما باش....ما اومدیم اینجا همش غر بزنیم و بشنویم....اومدیم دور یه میز جمع شدیم که سفره دلمون رو باز کنیم توش....حرفای یواشکیمونو بزنیم.....ما اصلا برای همین اینجاییم...
    تو که اینارو دوس داشتی....ما هم تو رو....نروو...

  8. 4 کاربر از پست مفید افسونگر تشکرکرده اند .

    Blueprint (پنجشنبه 11 تیر 94), محمد 93 (پنجشنبه 11 تیر 94), اعجاز عشق (پنجشنبه 11 تیر 94), بانوى مهر (پنجشنبه 11 تیر 94)

  9. #35
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 30 مرداد 94 [ 21:50]
    تاریخ عضویت
    1393-1-05
    نوشته ها
    278
    امتیاز
    5,866
    سطح
    49
    Points: 5,866, Level: 49
    Level completed: 58%, Points required for next Level: 84
    Overall activity: 21.0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1 year registered5000 Experience Points
    تشکرها
    317

    تشکرشده 1,458 در 274 پست

    حالت من
    Shad
    Rep Power
    71
    Array
    سلام سحرخیزان گرامی

    الان که اومدم سایت و این نوشته های خانم بانوی مهر و خانم سوگند و خانم مصباح الهدی رو خوندم ، خیلی خوشحال شدم ، چون تا الان فکر میکردم فقط توی این خطه پهناور، این منم که یکسره دیگران دارن توی زندگیم دخالت میکنن و یکسره گیر به داماد شدنم میدن ، مخصوصا اون عفت خانم فیس و افاده ای،ولی الان فهمیدم تنها نیستم منتهی هنوز من کارم بخاطر حرف مردم به بیمارستان کشیده نشده ، گرچه احتمالش هست به تیمارستان کشیده بشه ، مخصوصا اینکه زمینه اش رو هم دارم

    - - - Updated - - -

    خانم بانوی مهر
    ذره ای به حرف دیگران اهمیت ندید ... این موضوع یک مسله رایجه که توی همه زندگیها و برای همه هست ... فرق نمیکنه چه نوع زندگی و چه سطح اجتماعی داشته باشی و توی زندگی سرخوش باشی یا گرفتار ... هر کسی به نوعی درگیر این موضوعه و حرف دیگران توی زندگیش هست ... بچه که بودیم ، کسی به ما فحش میداد ، سریع کف دستمون رو بهش نشون میدادیم و میگفتیم آینه برعکس... یعنی با اینکار میگفتیم حتی بدترین فحشهایی هم که به ما بدی برای ما ذره مهم نیست و ما به خودمون نمیگیریم...


    أَلَيْسَ اللَّهُ بِكافٍ عَبْدَهُ
    آیا خدا برای بنده اش کافی نیست؟

    ( زمر / 36 )


  10. 5 کاربر از پست مفید محمد 93 تشکرکرده اند .

    (آسمانی آبی) (پنجشنبه 11 تیر 94), Blueprint (پنجشنبه 11 تیر 94), مصباح الهدی (پنجشنبه 11 تیر 94), اعجاز عشق (پنجشنبه 11 تیر 94), بانوى مهر (پنجشنبه 11 تیر 94)

  11. #36
    Banned آغازکننده
    آخرین بازدید
    شنبه 27 تیر 94 [ 02:26]
    تاریخ عضویت
    1394-2-31
    نوشته ها
    322
    امتیاز
    6,682
    سطح
    53
    Points: 6,682, Level: 53
    Level completed: 66%, Points required for next Level: 68
    Overall activity: 99.9%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveTagger First Class31 days registered5000 Experience Points
    تشکرها
    354

    تشکرشده 728 در 228 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام
    دیشب حالم خیلی بد بود یه ریز گریه می کردم همسرم متوجه شد بعد اینکه سحرشو خورد منو برد مزار شهدای گمنام
    همیشه درش این موقع ها بسته بود اما امروز موقع سحر درش باز بود
    فکر کنم شهدا منتظرم بودند


    حرف مردم رو خیلی می شنوم اما من تو شرایطی نیستم که بخوام تحمل کنم... امشبم مهمونی هستیم دیگه بدتر من داغون می شم
    همسرم می گه بیا پیش خودم بشین وااا مگه می شه ؟! مگه داریم ؟!
    خانوم ها جدان آقایون جدا :)
    بعد بهم یاد داده که در جوابشون چی بگم :)
    یه خورده بگذره و حالم بهتر شه راجب رفتار جرأت مندانه تاپیک می زنم...
    دیشب خیلی احساسی شدم دوباره
    ویرایش توسط بانوى مهر : پنجشنبه 11 تیر 94 در ساعت 10:26

  12. کاربر روبرو از پست مفید بانوى مهر تشکرکرده است .

    Blueprint (پنجشنبه 11 تیر 94)

  13. #37
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array
    سلام

    کاش انقدر هم به حرف ما اهمیت می دادی چون گفتم از آواتارت شروع کن و ثبات داشته باش و تا سه ماه عوضش نکن ..... گوش کردی ؟؟

    راستی چرا حرفهای ما مهم نیست و اثر نداره اما حرفهای صد تا یه غاز برات مهمه و اهمیت داره ...... ؟ می دونی چرا ؟؟/ چون شاید از ناراحت شدن و احساس مظلومیت و غر زدن لذت میبری ..... نوعی توجه میگیری .... بانک اعتباریت را اینجوری و اینجا به شکل اشتباهی پر می کنی چون خبر نداری از آسیب هایش و اینکه این حال ترا ضعیف تر میکنه و به نفعت نیست .... حالا از ما هی گفتن از شما هم نشنیدن و توجه و عمل نکردن ....

    دوستان لطفاً دست از هم حسی بردارید چون از نظر کارشناسی و روانشناختی برای ایشون سم هست و موجب تقویت احساس محوری و بی ثباتی احساسی ایشون است


    موفق باشی البته اگر بخواهی





  14. 4 کاربر از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده اند .

    Blueprint (پنجشنبه 11 تیر 94), اعجاز عشق (پنجشنبه 11 تیر 94), بانوى مهر (پنجشنبه 11 تیر 94), رنگین (پنجشنبه 11 تیر 94)

  15. #38
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 01 مهر 03 [ 14:35]
    تاریخ عضویت
    1393-11-10
    نوشته ها
    204
    امتیاز
    9,992
    سطح
    66
    Points: 9,992, Level: 66
    Level completed: 86%, Points required for next Level: 58
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    136

    تشکرشده 130 در 60 پست

    Rep Power
    38
    Array
    سلام بانوی مهر عزیز
    هرچی تاپیکاتو بیشتر میخونم بیشتر دوست دارم!! درسته واست راهنمایی ندارم اما درکت می کنم همه ما روزایی رو تجربه کردیم که نتونستیم با ناراحتی از دست دادن چیزی کنار بیایم و احساسمون غلبه کرده، صبر نداشتیم و نخواستیم کار خدا رو قبول کنیم!بانوی مهر اسمت واقعا برازندته بانویی با قلبی سرشار از مهر و عاطفه، اما این قلب مهربون نیاز به آرامش داره خودتو دوست داشته باش، راستی اگه خواستی نقاشی رو شروع کنی می تونم کمکت کنما حتماادامه بده کارات خیلی خوب بودن!
    امروز 1 دعا واسه نفر بعدی گذاشتم راستش خیلی دوست دارم شما نفر بعدی باشی.
    عزیزم به خدا اعتماد کن و اجازه بده آرامش وارد زندگیت بشه،به حرف بقیه بها نده هرکسم هرچی گفت با لبخند بهشون بگو خدا رو شکر 1 پسر سالم و مهربون دارم و هروقت خدا خودش خواست فرشته دومم واسم میفرسته!
    می تونی طرح محسنین شزکت کنی و سرپرستی 1 بچه یا بیشتر رو به عهده بگیری اونجوری می تونی کلی نی نی داشته باشی، البته پیگیر هم باش و هم از نظر جسمی و هم روحی سالم و قوی باش که ایشالا به وقتش بازم مامان بشی خدا رو چه دیدی شاید یهو 3 قلو دار شدی!!!!
    واست آرزوی آرامش دارم بازم تاکید می کنم نقاشی رو ادامه بده نقاش خوبی میشی

    تو شاهکار خالقی تحقیر را باور نکن
    برروی بوم زندگی هرچیز می خواهی بکش زیبا و زشتش پای توست، تقدیر را باور نکن
    تصویر اگر زیبا نبود نقاش خوبی نیستی از نو دوباره رسم کن، تصویر را باور نکن
    خالق تو را شاد آفرید آزاد آزاد آفرید، پرواز کن تا آرزو، زنجیر را باور نکن

  16. 2 کاربر از پست مفید tanhaeii تشکرکرده اند .

    Blueprint (پنجشنبه 11 تیر 94), بانوى مهر (پنجشنبه 11 تیر 94)

  17. #39
    Banned آغازکننده
    آخرین بازدید
    شنبه 27 تیر 94 [ 02:26]
    تاریخ عضویت
    1394-2-31
    نوشته ها
    322
    امتیاز
    6,682
    سطح
    53
    Points: 6,682, Level: 53
    Level completed: 66%, Points required for next Level: 68
    Overall activity: 99.9%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveTagger First Class31 days registered5000 Experience Points
    تشکرها
    354

    تشکرشده 728 در 228 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام فرشته جون
    اگه در حالت عادی بود آره خب ولی من واسم اتفاق دردناکی افتاد اونم نه یکی دوبار بلکه چهار بار
    نه من غر می زنم لذت نمی برم اتفاقا ازم انرژی می گیره و من بیش تر گریه م می گیره چون هی دارم یادآوریش می کنم
    راجب آواتار من خیلی بهم ریخته بودم و عوض کردم واسه یه روز ... و دوباره همینو گذاشتم
    آخه چه جوری بهم نریزم :(
    باشه به حرفتون گوش می دم و قوی می شم دیگه چیزی نمی نویسم و آواتارمم تغییر نمی دم
    حالا آشتی می کنید با من ؟

  18. 2 کاربر از پست مفید بانوى مهر تشکرکرده اند .

    Blueprint (پنجشنبه 11 تیر 94), فرشته مهربان (پنجشنبه 11 تیر 94)

  19. #40
    در انتظار تایید ایمیل ثبت نام
    آخرین بازدید
    چهارشنبه 02 دی 94 [ 02:04]
    تاریخ عضویت
    1394-4-11
    نوشته ها
    3
    امتیاز
    456
    سطح
    9
    Points: 456, Level: 9
    Level completed: 12%, Points required for next Level: 44
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    17

    تشکرشده 10 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array


    - - - Updated - - -



    سلام بر ، کبوتران دلواپس پرواز


    الحمد الله ، نام کاربری باغبان غیر فعال شده
    مجبور شدم جدید بسازم .
    ببخشید .


    واقعیتش اینه که ملخ ها حمله کردند به باغ ، باید یه فکری کنم .
    هر چند ملخ ها هم ، برای باغبان ها نعمتند.

    بر میگردم – ان شالله خبر موفقعیت شما ها ، مخصوصا :
    اعجاز عشق – زورو - شما - افسونگر و .....


    آواتارت را عوض کن – مشکی خوب نیست

    واقعیتش ، آواتار منو عوض کردند !



    بانوی مهر
    هنر ، در ذات شماست .
    پسر گل شما هم مثل شماست .

    یه بنده خدایی می شناسم ، تازه در 40 سالگی رفت دنبال علاقش
    رفت تو کار انیمیشن – الان هم خیلی پیشرفت کرده .
    وقتی یه روزی خود واقعیمان را باور کنیم - اون موقع دیگه آزادیم .



    فقط 2 سال از من کوچک تری
    پس خیلی جوانی . خیلی چیز ها داری
    پس خوشحال باش
    اگر هدفمند زندگی کنیم – شاد تریم
    پس شاهکاری زیبا از زندگیت بساز .


    مهم نیست چه سنی داشته باشیم – مهم این است که از همین امروز شروع کنیم
    شاد باشیم و دیگران را شاد کنیم .
    اگر این کار را کنیم ، از خودمان جلو می زنیم !



    ارزش کتری ، به آب درونشه !
    وقتی دیگران ، توهین می کنند ( از عمد ) - آب کتری کم میشه – ارزشش کم میشه
    بعضی موقع ها ، باغبان یه چیزی میگه ، بعدش پشیمون میشه ، از قصد نمیگه !

    تکنیک قیچی و سنگ یادته !

    اگر خواستند تو را ببرند - تو ابریشم باش - آنها را کند کن .



    باید ارباب ذهنت بشی

    NLP تمرین کن

    افکار منفی را پاک کن – و به جاش افکار مثبت قرار بده

    با تمرین می تونیم .


    دوستان خیلی خوبی داری :
    اعجاز عشق ، zzzz ( زورو خانم ) – فرشته مهربان – افسونگر – مصباح الهدی – سوگند - لبخند و دیگر دوستان عزیز


    عکس آواتارتو عوض کن و شاد باش


    همه چیز درست میشه – فقط باید باور داشته باشیم .

    باور کن تا ببین !
    .................................................. ...........



    آرزوم بوده کــه آسمون ، تو شبـهات

    برا تو ، یه سقف پر ستــاره باشه

    روی طاقچه ، ماه برات ، مثل یه آینه

    ستاره ها هم برات ، فانوس باشه


    بانوی مهر !

    من اگه تاریکم ، غمی نیست

    تو به فرداها ، به روشنی بیندیش

    همه ، پنجره ها ، ارزونی تو

    به جهانی خوب و دیدنی بیندیش

    ممنون .



    باغبان

    به گل افشونی ، لبخند شما ها ، بوده

    باغبان ، آشنای ، پاییزه و اما

    برا خاطر شما ، از بهار ســروده

    خودش آشنای ، پاییزه و اما

    همیشه شاد ِ



    با توجه به شعر بالا :


    گذشته را بنداز دور + افکار منفی خودمان و دیگران

    آینده را به خدا بسپار

    برنامه ریزی کن ، کار مورد علاقت را انجام بده - در زمان حال . ( هر کاری که فکر می کنی تو ش موفق تری )

    کتاب های دلخواه را مطالعه کن ( مذهبی – روانشناسی و .....)

    و .........


    موفق باشید .



  20. 4 کاربر از پست مفید Blueprint تشکرکرده اند .

    zzzz (پنجشنبه 11 تیر 94), افسونگر (پنجشنبه 11 تیر 94), اعجاز عشق (پنجشنبه 11 تیر 94), بانوى مهر (پنجشنبه 11 تیر 94)


 
صفحه 4 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:41 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.