سلام بانوي مهر
شما داريد قوي مي شويد ........ همه ي ما به وضوح اين را دريافته ايم .
درست است دوستان مجازي شما هستيم اما بيشتر از فاميلهايتان در جريان زير و بم و چرايي سقط شما قرار گرفته ايم .
چرا بايد تا اين حد براي ديگران و نظراتشان اهميت قائل شويم كه به اين راحتي خود را ببازيم و به هم بريزيم؟
براي اينكه فرزند ديگري داشته باشيد بايد شرايطش را فراهم كنيد وگرنه همه مي دانيم كه بارداري اخير شما غير منتظره و بدون آمادگي لازم بوده .......... شما توانايي خود را افزايش داديد و استرس را در حد توان از خود دور نگه داشتيد اما بايد جوانب زيادي را رعايت مي كرديد كه به علت بارداري ناخواسته موفق به اين كار نشديد .
سرزنش كردن خود و مقصر دانستن ديگران تنها شما را تحليل مي برد .... همين.









علاقه مندی ها (Bookmarks)