با نظر سوگند خیلی موافقم.
خود من اینجانب مصباح الهدی همه اش در تمام مهمانی ها این قدر در مورد ازدواجم حرف مردم شنیدم که نگو و نپرس.....
این قدر از اینکه الان چی کار می کنی؟
کی درست تموم میشه؟
یعنی بعدا چی کاره می شی دقیقا؟
ازدواج بکن. سخت نگیر...
چرا اون مورد را رد کردی؟
آخی خوشبخت بشی الهی...
مواظب باشی ها. پسرخوب کمه...
ماه رمضون پارسال افطاری داشتیم و دقیقا از همین حرفای مردم به قلب من اصابت کرد و صبح با حال بد رفتم بیمارستان...
هه... الان می گم چقدر الکی به صحبتشون بها دادم.
ولشون کن.
من خودم به شخصه این قدر قضاوت شدم.....
تازه قضاوتهای بد ها! یعنی واقعا نمی دونم چی بگم... وقتی در مورد چیزی نمی دونند قضاوت می کنند!
خلاصه خواهرم اگر بخوای به حرف مردم اهمیت بدی کلا نباید زندگی کنی. به حرف مردم اهمیت نده. به جاش فقط به حرف خدا اهمیت بده. باشه؟







بدان آن روز را واقعا زندگی کرده ای

علاقه مندی ها (Bookmarks)