دوست گرامی انروز که از تجربه های تلخمان برای درس عبرت گفتیم وحشتناک جبهه گرفتی و به بیشتر ما انگ زدی چون دلت میخواست وجدانت این اتفاق را بپذیرد ولی امروز تنها موجب رنج عذابت شد . همیشه به این اتفاقات به چشم تجربه نگاه کن اکنون به تجربه های تو برای بهتر زندگی کردن اضافه شده است ان مرد و امثال چنین مردهایی لیاقت ندارند که بخاطرش بخواهی غصه بخوری و روزهای قشنگ جوانیت را بخاطر چیزی بی ارزش به غم و اندوه بگذرانی اکنون هم اگر مثل قبل نسبت به نظراتم جبهه نگیری به تو اطمینان میدهم که این آقا کسان دیگری را پیدا کرده که خلا و عقده های خود را با انها پر میکند اکنون نیازی به شما ندارد اما هر لحضه ممکن است فیلش یاد هندوستان کند پس مواظب خودت و احساساتت باش که بار دیگر به دام نیفتی و روزهای غم انگیز برای خودت رقم نزنی.موفق باشی









علاقه مندی ها (Bookmarks)