سلام الهه جان
همون طور که دوستان گفتن سعی کنید از راههای دیگه ایشون رو ارضا کنید.
یه سایتی هست به اسم تنظیم خانواده،با همسرتون بشینید و کنار هم مطالب اون رو بخونید.تو اون سایت در مورد رابطه جنسی در دوره عقد هم توضیح داده.
تو بعضی پست ها می بینم که دوستان گفتن که اگه خدای نکرده تو دوره عقد طلاق صورت بگیره میشه اسم طلاق رو از شناسنامه پاک کرد.به نظر من این مسخره ترین کار قانونیه که تو مملکت ما داره انجام میشه .یعنی کسی که تو دوره عقد طلاق گرفته و حالا میخواد با فرد دیگه ای ازدواج بکنه بهش در مورد طلاقش چیزی نخواهد گفت؟مسلما باید بگه، پس چه فرقی میکنه طلاق قبلی از شناسنامه پاک شده باشه؟؟؟؟!!!!
علاقه مندی ها (Bookmarks)