به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 38

Threaded View

  1. #20
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 22 اردیبهشت 02 [ 23:36]
    تاریخ عضویت
    1393-10-26
    نوشته ها
    357
    امتیاز
    15,299
    سطح
    79
    Points: 15,299, Level: 79
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 51
    Overall activity: 91.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    526

    تشکرشده 1,129 در 328 پست

    Rep Power
    103
    Array
    سلام الهه جان


    همون طور که دوستان گفتن سعی کنید از راههای دیگه ایشون رو ارضا کنید.


    یه سایتی هست به اسم تنظیم خانواده،با همسرتون بشینید و کنار هم مطالب اون رو بخونید.تو اون سایت در مورد رابطه جنسی در دوره عقد هم توضیح داده.


    تو بعضی پست ها می بینم که دوستان گفتن که اگه خدای نکرده تو دوره عقد طلاق صورت بگیره میشه اسم طلاق رو از شناسنامه پاک کرد.به نظر من این مسخره ترین کار قانونیه که تو مملکت ما داره انجام میشه .یعنی کسی که تو دوره عقد طلاق گرفته و حالا میخواد با فرد دیگه ای ازدواج بکنه بهش در مورد طلاقش چیزی نخواهد گفت؟مسلما باید بگه، پس چه فرقی میکنه طلاق قبلی از شناسنامه پاک شده باشه؟؟؟؟!!!!



    یا تو یکی از پستها گفته شده همسرت داره امتحانت میکنه تا ببینه مثلا اگه با رابطه کامل موافقت نکردی یعنی گذشته ات پاک بوده این دیگه از اون حرفاااااااااااااااست و خنده دارترین حرف ممکنههمین عقاید باعث شده که خیلی از خانم ها تو رابطه جنسی خیلی منفعل عمل میکنند چون میترسند اگه از خودشون اشتیاق و علاقه نشون بدن ممکنه همسرشون به گذشته اش شک بکنه،بعد همین منفعل بودن باعث میشه همسرش بیاد تاپیک بزنه که خانم من سردمزاجه و همیشه من باید برای رابطه پیشقدم بشم و اون هیچ علاقه ای از خودش نشون نمیده.




    یکی از اهداف مهم ازدواج کسب آرامشه و یکی از راههای کسب آرامش هم ارضای غریزه جنسی در کنار همسر هست(حالا فرقی نمی کنه همسر عقدی یا همسری که باهاش عروسی گرفتی).حالا دختری که تو دوره عقد به خاطر رفع نیاز همسرش و همچنین نیاز خودش حاضر به برقراری رابطه کامل هست یعنی دختریه که تو گذشته اش مشکل داشته؟ و دختری که این رابطه رو قبول نمیکنه دختر آفتاب مهتاب ندیده ای هست؟!!!!!!!!!!!!!!عجب!!!!!!!!!!!بعد همین آقا چون نیازش تو دوره عقد برطرف نشده ممکنه بره با فرد دیگه ای رابطه کامل رو تجربه کنه در حالیکه خودش همسر داره!!!!!!!!


    بعد همین دختر آفتاب مهتاب ندیده میاد اینجا تاپیک میذاره که بله چون من حاضر به برقراری رابطه کامل با همسرم نشدم رفت سراغ فرد دیگه ای و بهم خیانت کرد.



    لیدیز اند جنتلمناینو خواهشا قبول کنیم که نوع نیاز جنسی مرد و زن با هم فرق داره.نگیم مرد باید خودشو کنترل کنه تا زمان عروسی.شاید بعضی از آقایون بتونند و برخی هم نتونند.


    فرضا یه خانمی تو دوره عقد بعد از دو سال خدای نکرده از همسرش جدا بشه و بخواد با فرد دیگه ازدواج کنه.این فرد جدید چقد باید امل و قرون وسطایی باشه که فکر کنه این خانم تو اون دو سال بکر مونده باشه؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!بابا جان اینا زن و شوهر بودن یه رابطه کاملا شرعی و قانونی.



    به نظر من اگه از همسرتون مطمئن هستید و میدونید که خدای نکرده احتمال عدم موفقیت تو زندگیتون وجود نداره و ایشون همچنان مصر به رابطه کامل هستند و به هیچ طریقی توجیه نمیشن خواسته اش رو قبول کنید.به نظر من بین یه خانم مطلقه ای که دوشیزه هست با خانم مطلقه ای که دوشیزه نیست هیچ فرقی نیست چون هر دوشون حتما به نحوی رابطه جنسی رو تجربه کردند حالا فقط نحوه انجام این رابطه فرق داشته.


    این نظر من بود که ممکنه با نظر بقیه دوستامون کلی تفاوت داشته باشه.



    موفق باشی الهه جان
    ویرایش توسط آی تک : دوشنبه 08 تیر 94 در ساعت 16:56

  2. 7 کاربر از پست مفید آی تک تشکرکرده اند .

    anisa (سه شنبه 09 تیر 94), capitan2 (سه شنبه 09 تیر 94), Eram (سه شنبه 09 تیر 94), Freddy (دوشنبه 08 تیر 94), setare_000 (دوشنبه 08 تیر 94), فدایی یار (سه شنبه 09 تیر 94), شادمانه (دوشنبه 08 تیر 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. روانشناسي رفتاري انواع خانواده ها با کودکان
    توسط ani در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد خانواده
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: پنجشنبه 10 دی 88, 16:44
  2. ظروف مسي
    توسط parnian1 در انجمن علمی و آموزشی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: شنبه 23 آبان 88, 13:10
  3. خوابهاي جنسي همسرم ؟
    توسط بال تكين در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 17
    آخرين نوشته: چهارشنبه 17 تیر 88, 14:13
  4. براي كارشناسي ارشد روانشناسي باليني ؟؟؟؟؟؟
    توسط صدرا در انجمن ارتباط مراجعان - مشاوران
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: جمعه 18 بهمن 87, 16:36

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 16:15 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.