سلام الهه جان
همون طور که دوستان گفتن سعی کنید از راههای دیگه ایشون رو ارضا کنید.
یه سایتی هست به اسم تنظیم خانواده،با همسرتون بشینید و کنار هم مطالب اون رو بخونید.تو اون سایت در مورد رابطه جنسی در دوره عقد هم توضیح داده.
تو بعضی پست ها می بینم که دوستان گفتن که اگه خدای نکرده تو دوره عقد طلاق صورت بگیره میشه اسم طلاق رو از شناسنامه پاک کرد.به نظر من این مسخره ترین کار قانونیه که تو مملکت ما داره انجام میشه .یعنی کسی که تو دوره عقد طلاق گرفته و حالا میخواد با فرد دیگه ای ازدواج بکنه بهش در مورد طلاقش چیزی نخواهد گفت؟مسلما باید بگه، پس چه فرقی میکنه طلاق قبلی از شناسنامه پاک شده باشه؟؟؟؟!!!!
یا تو یکی از پستها گفته شده همسرت داره امتحانت میکنه تا ببینه مثلا اگه با رابطه کامل موافقت نکردی یعنی گذشته ات پاک بوده این دیگه از اون حرفاااااااااااااااست و خنده دارترین حرف ممکنههمین عقاید باعث شده که خیلی از خانم ها تو رابطه جنسی خیلی منفعل عمل میکنند چون میترسند اگه از خودشون اشتیاق و علاقه نشون بدن ممکنه همسرشون به گذشته اش شک بکنه،بعد همین منفعل بودن باعث میشه همسرش بیاد تاپیک بزنه که خانم من سردمزاجه و همیشه من باید برای رابطه پیشقدم بشم و اون هیچ علاقه ای از خودش نشون نمیده.
یکی از اهداف مهم ازدواج کسب آرامشه و یکی از راههای کسب آرامش هم ارضای غریزه جنسی در کنار همسر هست(حالا فرقی نمی کنه همسر عقدی یا همسری که باهاش عروسی گرفتی).حالا دختری که تو دوره عقد به خاطر رفع نیاز همسرش و همچنین نیاز خودش حاضر به برقراری رابطه کامل هست یعنی دختریه که تو گذشته اش مشکل داشته؟ و دختری که این رابطه رو قبول نمیکنه دختر آفتاب مهتاب ندیده ای هست؟!!!!!!!!!!!!!!عجب!!!!!!!!!!!بعد همین آقا چون نیازش تو دوره عقد برطرف نشده ممکنه بره با فرد دیگه ای رابطه کامل رو تجربه کنه در حالیکه خودش همسر داره!!!!!!!!
بعد همین دختر آفتاب مهتاب ندیده میاد اینجا تاپیک میذاره که بله چون من حاضر به برقراری رابطه کامل با همسرم نشدم رفت سراغ فرد دیگه ای و بهم خیانت کرد.
لیدیز اند جنتلمناینو خواهشا قبول کنیم که نوع نیاز جنسی مرد و زن با هم فرق داره.نگیم مرد باید خودشو کنترل کنه تا زمان عروسی.شاید بعضی از آقایون بتونند و برخی هم نتونند.
فرضا یه خانمی تو دوره عقد بعد از دو سال خدای نکرده از همسرش جدا بشه و بخواد با فرد دیگه ازدواج کنه.این فرد جدید چقد باید امل و قرون وسطایی باشه که فکر کنه این خانم تو اون دو سال بکر مونده باشه؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!بابا جان اینا زن و شوهر بودن یه رابطه کاملا شرعی و قانونی.
به نظر من اگه از همسرتون مطمئن هستید و میدونید که خدای نکرده احتمال عدم موفقیت تو زندگیتون وجود نداره و ایشون همچنان مصر به رابطه کامل هستند و به هیچ طریقی توجیه نمیشن خواسته اش رو قبول کنید.به نظر من بین یه خانم مطلقه ای که دوشیزه هست با خانم مطلقه ای که دوشیزه نیست هیچ فرقی نیست چون هر دوشون حتما به نحوی رابطه جنسی رو تجربه کردند حالا فقط نحوه انجام این رابطه فرق داشته.
این نظر من بود که ممکنه با نظر بقیه دوستامون کلی تفاوت داشته باشه.
موفق باشی الهه جان![]()








همین عقاید باعث شده که خیلی از خانم ها تو رابطه جنسی خیلی منفعل عمل میکنند چون میترسند اگه از خودشون اشتیاق و علاقه نشون بدن ممکنه همسرشون به گذشته اش شک بکنه،بعد همین منفعل بودن باعث میشه همسرش بیاد تاپیک بزنه که خانم من سردمزاجه و همیشه من باید برای رابطه پیشقدم بشم و اون هیچ علاقه ای از خودش نشون نمیده.

علاقه مندی ها (Bookmarks)