سوشیانت گرامی و مژده عشق و رنگین عزیزم ممنون از راهنمایی و پیگیریتون
راستش اوضاع بهتره همسرم تو خونه زیاد تو گوشیش نمیره حتی با خانوادش رفتیم بیرون تو گوشیش نبود
دیروز پیش مشاور هم رفتم حرفای همیشگی...
که به گوشیش سرک نزن برای راحتی خودت و اینکه اون کم کم ببینه بهش توجه نمیکنی خودشم نسبت به گوشی بی توجه میشه
اما پریشب یه چیزی گم کرده بود کیفش رو ریخت بیرون با هم میگشتیم من یه جعبه سیم کارت همراه اول دیدم اصلا ازش نپرسیدم این چیه و نمیدونستم شمارشو چطور پیدا کنم روی جعبه چند تا شماره بود من 901 دیدم این شماره همراه اوله؟
یادم رفت اینو به مشاور بگم به نظرتون باید ازش میپرسیدم?
همسر من نمیتونه روزه بگیره از وقتی من سر کار نمیرم (از اول تیر تا الان)، از من دوبار خواسته برا خودشو دوستاش ناهار درست کنم ببره، ذوق میکنه منم بعد از افطار با اینکه حال ندارم براش انجام دادم
کارهای بانکیشو میده من انجام بدم دو سه روزه از صبح تا دوازده الاف بانکام
همش به من میگه چه خوبه سر کار نمیری اما من دلم تنگ شده
در کل خواستم گزارش کار بدم
خیلی بهتر شده امیدوارم ظاهری نباشه








علاقه مندی ها (Bookmarks)