به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 4 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 40 , از مجموع 46
  1. #31
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 21 تیر 94 [ 10:14]
    تاریخ عضویت
    1394-4-01
    نوشته ها
    6
    امتیاز
    178
    سطح
    3
    Points: 178, Level: 3
    Level completed: 56%, Points required for next Level: 22
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class7 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    13

    تشکرشده 6 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array

    دلتنگی برای پایان دوستیم با اون آقای پنجاه ساله

    اومدم بگم که من ازون روز رو کمتر شدن رابطه ام خیلی تمرکز کردم! همون شب هرچی اصرار کرد بریم اسکایپ بهونه اوردم و نرفتم
    روز بعدش هم هر چی پی ام میداد سرد و بی حوصله جواب میدادم.ادا درنمیوردم واقعا دیگه حسی به این رابطه نداشتم
    دیگه روز سوم متوجه سردی رفتارم شد گفت عوض شدی ؟ من هم گفتم نه
    باز حرف های عادیشو زد و من هم جواب های سردمو میدادم
    آخرش عصبانی شد و گفت دوستی زورکی نمیخوام و برو و این آخرین پیام منه و خداحافط
    چند روزه هیچ تماسی با هم نداریم .هیچی!
    دلم یه کم براش تنگ شده .به خصوص دیشب که به شدت دلتنگش شده بودم و چند بار رفتم سمت گوشی بهش یه پی ام بدم ولی مقاومت کردم
    من دیگه تو اون گروه فیس بوکی هم حضور فعالی ندارم .گه گداری میرم یه کامنت میذارم و میام
    چه قدر سخت میگذره این روزها l
    خواستم بگم خانم و آقایونی که فکر میکنند با فحش دادن و توهین میتونن حرفشونو ثابت کنن بدونن که نتیجه بخش نیست
    هرکسی که تو اون تایپیک بهم توهین کرد بی فرهنگی خودشو به نمایش گذاشت!
    رفتار ادمین هم برام جالب بود.پست فحش دو نفرو پاک نکرده بود اومده بود نوشته بود غلط املاییت هم درست کن:)))
    در نهایت آخر حرفم اینه که رابطه مو چند روزه قطع کردم! بیشتر از هر چیزی هم پست اعجاز عشق و میشل منو برد تو فکر
    نمیدونم کارم درسته یا غلط .دلتنگیش الان یه کم آزارم میده ولی فعلا دارم مقاومت میکنم

  2. 2 کاربر از پست مفید sepiide تشکرکرده اند .

    setare_000 (دوشنبه 08 تیر 94), رویای پر کشیدن (دوشنبه 08 تیر 94)

  3. #32
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 13 آذر 03 [ 14:58]
    تاریخ عضویت
    1393-2-29
    نوشته ها
    161
    امتیاز
    10,803
    سطح
    68
    Points: 10,803, Level: 68
    Level completed: 89%, Points required for next Level: 47
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    392

    تشکرشده 345 در 144 پست

    Rep Power
    46
    Array
    سلام

    رابطه تون با این آقا از بیخ و بن غلط بوده ، ناراحتی الانتون هم تاوان اشتباهی هست که خودتون از ابتدای این رابطه ناصحیح داشتید.
    پرده پرده آنقدر از هم دریدم خویش را
    تا که تصویری ورای خویش دیدم خویش را

    خویش خویش من هم اکنون از در صلح آمدست
    جمله گوش از غیر بستم تا شنیدم خویش را
    خویش خویش من مرا و هرچه من ها بود سوخت
    کشتم او را و زخاکش پروریدم خویش را
    معنی این خویش را از خویش خویش خود بپرس
    خویش بینی را گزیدم تا گزیدم خویش را

  4. کاربر روبرو از پست مفید من می دونم تشکرکرده است .

    sepiide (یکشنبه 21 تیر 94)

  5. #33
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 13 اسفند 94 [ 12:40]
    تاریخ عضویت
    1392-6-13
    نوشته ها
    29
    امتیاز
    2,867
    سطح
    32
    Points: 2,867, Level: 32
    Level completed: 78%, Points required for next Level: 33
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    184

    تشکرشده 119 در 28 پست

    Rep Power
    0
    Array
    خواهر خوبم خدا رو شکر که تمومش کردی مطمئن باش با گذشت زمان خودت میفهی کار درستی کردی خودتو سرگرم فعالیتهای دیگه کن تا بتونی زودتر فراموش کنی . شما یک خانم جوان هستید موقعیتهای خوبی در آینده پیش رو دارید . از امروز سعی کن تصمیمهای درستی بگیری تا کمتر آسیب ببینی. برات آرزوی شادی و خوشبختی می کنم.

  6. 6 کاربر از پست مفید mahtab61 تشکرکرده اند .

    Freddy (چهارشنبه 10 تیر 94), sepiide (چهارشنبه 10 تیر 94), فرشته مهربان (دوشنبه 08 تیر 94), نارجیس (یکشنبه 07 تیر 94), zolal (یکشنبه 07 تیر 94), اعجاز عشق (چهارشنبه 10 تیر 94)

  7. #34
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    دوشنبه 05 آبان 04 [ 19:04]
    تاریخ عضویت
    1391-12-24
    نوشته ها
    1,691
    امتیاز
    45,402
    سطح
    100
    Points: 45,402, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteranOverdrive25000 Experience Points
    تشکرها
    6,934

    تشکرشده 6,911 در 1,649 پست

    Rep Power
    350
    Array
    سلام سپیده،

    خوبی؟ قابل انتظار بود که اینقدر زود ازش بگذری.

    قبل از تاپیک قبلیت، تصمیم به کات کردن گرفته بودی (اما تصمیمت کاملا به سطح خودآگاهت نیومده بود). الان هم دیگه اون آقا برات تموم شده و نیازی به این تاپیک نداری.

    اینجور تاپیکا برای دخترای احساساتیه که یه رابطه ی عاشقانه رو گذروندن و طناب منطق نمی تونه از چاه عشق و احساس بیرونشون بکشه. اما تو وقتی منطقا به نتیجه ای می رسی، قلبت پیروی می کنه. فوقش یه چند روز دلتنگیه، دلتنگی ای که اثرگذاریش خیلی کمه.

    خلاصه اینکه، فراموش کردن این آقا کاریه که انجامش میدی/دادی. این تاپیک هم خیلی زود حوصله ت رو سر می بره، چون خودت بهتر از هرکسی که برات پست می ذاره، می دونی باید چیکار کنی.

    به نظرم الان داری به کارهایی فکر می کنی که دوست داری درشون موفق تر باشی. اون اهدافی که دلت می خواد زمان و زندگیت رو در جهتشون متمرکز کنی.

    هر اتفاق بدی، یه اتفاق خوبه...



  8. 5 کاربر از پست مفید میشل تشکرکرده اند .

    Freddy (چهارشنبه 10 تیر 94), sepiide (چهارشنبه 10 تیر 94), فرشته مهربان (دوشنبه 08 تیر 94), اعجاز عشق (دوشنبه 08 تیر 94), شادمانه (یکشنبه 07 تیر 94)

  9. #35
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 21 آذر 94 [ 10:51]
    تاریخ عضویت
    1394-1-13
    نوشته ها
    61
    امتیاز
    1,062
    سطح
    17
    Points: 1,062, Level: 17
    Level completed: 62%, Points required for next Level: 38
    Overall activity: 7.0%
    دستاوردها:
    3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    3

    تشکرشده 65 در 33 پست

    Rep Power
    0
    Array
    دوست عزیز از بزرگی شنیدم که هرگز هرگز هزگز وارد رابطه ای نشید که نمی خواهید یا نمی شود و یا نمی باید به جایی برسد . یکی از بهترین و کارآمدترین توصیه هاست که من تا کنون خوانده و شنیده ام. از اینکه تونستید از خودتون در برابر یک دام محافظت کنید خوشحالم و به شما تبریک می گم. به امید آنکه هیچ دختری در این دامها گرفتار نشود و همه مسئولیت مراقبت از خودمان را با شناخت و آگاهی بر عهده بگیریم

  10. 5 کاربر از پست مفید رهدخت تشکرکرده اند .

    Freddy (چهارشنبه 10 تیر 94), mahtab61 (دوشنبه 08 تیر 94), sepiide (چهارشنبه 10 تیر 94), فرشته مهربان (دوشنبه 08 تیر 94), اعجاز عشق (چهارشنبه 10 تیر 94)

  11. #36
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 19 تیر 94 [ 20:43]
    تاریخ عضویت
    1394-1-31
    نوشته ها
    71
    امتیاز
    1,507
    سطح
    22
    Points: 1,507, Level: 22
    Level completed: 7%, Points required for next Level: 93
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassOverdrive1000 Experience Points31 days registered
    تشکرها
    121

    تشکرشده 82 در 34 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام
    خب خداروشکر
    من که خیلی خوشحال شدم که راه درست رو پیدا کردی.
    اون آقا انگار حرم سرا باز کرده بود
    اگر به قابلیت خود در
    گرفتن تصمیمات متحول کننده زندگی
    نشان دادن شجاعت
    یا دفاع کردن از خود

    دچار تردید هستید
    به یاد داشته باشید:
    اگر پرنده ای با بالهای سالم برای مدت طولانی در قفس حبس بماند،
    نسبت به قابلیت پرواز خود دچار تردید خواهد شد...

  12. 3 کاربر از پست مفید شادمانه تشکرکرده اند .

    sepiide (چهارشنبه 10 تیر 94), فرشته مهربان (دوشنبه 08 تیر 94), اعجاز عشق (چهارشنبه 10 تیر 94)

  13. #37
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 10 بهمن 94 [ 18:14]
    تاریخ عضویت
    1393-4-05
    نوشته ها
    158
    امتیاز
    3,088
    سطح
    34
    Points: 3,088, Level: 34
    Level completed: 26%, Points required for next Level: 112
    Overall activity: 49.0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    150

    تشکرشده 176 در 92 پست

    Rep Power
    36
    Array
    سلام سپیده جان من تاپیک قبلیتو نخوندم!!!

    ولی خوشحالم تونسی عاقلانه تصمیم بگیری میتونم درکت کنم این دلتنگی هم یه مدته بعدا دیگه دلتنگش نمیشی

    و با بقیه دلتنگیا هم فرق داره چون این متاهله آدم بخواد دلتنگ بشه میگه؟؟؟خب که چی دلتنگشم بشم به درد نمیخوره اون متاهله
    یه جوری تو حالت خنثی!!! نمیدونم
    اونم 50 سالشه فکر نکنم دلتنگ شه از لحاظ احساسی تو نشدی یکی دیگه

    درکت میکنم چون منم تجربه مشابه تورو داشتم ولی من نمیخواسم یک طرفه بود من اونو جای پدرم میدونسم اون جای دوست!!! تازه دوماهه تموم کردم

  14. 3 کاربر از پست مفید parvaaz تشکرکرده اند .

    sepiide (چهارشنبه 10 تیر 94), فرشته مهربان (دوشنبه 08 تیر 94), اعجاز عشق (چهارشنبه 10 تیر 94)

  15. #38
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 21 تیر 94 [ 10:14]
    تاریخ عضویت
    1394-4-01
    نوشته ها
    6
    امتیاز
    178
    سطح
    3
    Points: 178, Level: 3
    Level completed: 56%, Points required for next Level: 22
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class7 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    13

    تشکرشده 6 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array
    از همه ممنونم
    یه کاری کردم که الان حال خودم اصلا خوب نیست
    همون روز که این تایپیک رو گذاشتم .شبش رفتم تو گروه و یه پست گذاشتم در مورد یکی از دوستام .این آقا هم اومد کامنت گذاشت و نوشت امیدوارم دوستت موفق بشه و....
    منم دلتنگی خیلی عذابم میداد .چند دقیقه بعد از کامنتش بهش پی ام دادم زدم :
    رضا
    اون زد : جانم
    زدم : قهری ؟
    اونم زد : نه دیگه الان نیستم
    منم زدم اداهات چیه دلم برات تنگ شده شده بود
    اونم کلی قلب برام فرستاد گفت منم دلتنگ بودم و....بعد با اینکه سرکار بود گفت بیا اسکایپ دلم لک زده برا صدات من هم رفتم حدود یه ساعت حرف زدیم
    دو روز کلا با هم خوب بودیم
    تا دیشب که بهش در مورد مسیج های یکی از مزاح همام گفتم اونم بلافاصله گفت تو خیلی جالبی با همه در ارتباطی
    من گفتم نه
    خلاصه انقدر گفت تا من اسکرین شات مسیج های اون آقا رو براش فرستادم و بعدش هم بهش گفتم فلان موضوع و مشکل که بین تو و این آقاست رو خودت حل کن که این پسره به من انقدر مسیج در مورد تو نده و مزاحمم نشه
    بهم گفت من به این پسر مسیج نمیدم و برام هم مهم نیست که تو رو اذیت کنه یا نه , اصلا چرا نمیری دنبال کارت وبه تو چه که من چی کار میخوام بکنم یا نمیخوام بکنم و تو برو خودتو درست کن انقدر با همه پسرا هر غلطی نکنی!!!!! بهش گفتم میفهمی چی میگی؟ !! گفت حرف حقه !!!!! من هم بعدش کلا گوشیمو خاموش کردم تا امروز .هنوز خاموشه و هر بار یاد غرور له شدم میفتم گریه میکنم
    صبح رفتم تو گروه دیدم با چند تا دیگه از دخترا مرتب تو هر پست و کامنتی داره شوخی میکنه و میخنده و راحت بگم لاس میزنه .انقدر اعصابم خورد شد که فوری لاگ اوت کردم
    متاسفم برای خودم که انقدر به این مرد با این اختلاف سنی و حتی طبقاتی (وضعیت مالیش هم از من پایین تر بود تو سفرش به ایران کلی پول هم بهش دادم) رو دادم که الان باهام اینجوری برخورد کنه
    بگید چی کار کنم ؟
    یکی بیاد یه چیزی بگه آروم شم انقدر خودمو سرزنش نکنم

  16. کاربر روبرو از پست مفید sepiide تشکرکرده است .

    میشل (چهارشنبه 10 تیر 94)

  17. #39
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    دوشنبه 05 آبان 04 [ 19:04]
    تاریخ عضویت
    1391-12-24
    نوشته ها
    1,691
    امتیاز
    45,402
    سطح
    100
    Points: 45,402, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteranOverdrive25000 Experience Points
    تشکرها
    6,934

    تشکرشده 6,911 در 1,649 پست

    Rep Power
    350
    Array
    سلام سپیده،

    مسئله درد ناشی از زخم غرورت نیست (چون این درد نشونه ی اینه که برای خودت عزیز هستی و هر رفتار و رابطه ای رو شایسته ی خودت نمی دونی)، مسئله سرزنش کردن خودت هم نیست (چون این نشونه ی قضاوت درستت در مورد کاریه که انجام دادی)، اما مسئله اصلاح دیدگاهت راجع به چنین روابطیه.

    این اتفاق خوبیه، اگه باعث بشه به دیدگاه درست تری در این خصوص برسی. و به اشتباه بودن بعضی از استدلال های قبلیت پی ببری. چون در عمل دیدی، مردی که احترام همسر و زندگیش رو نگه نمی داره، احترام تو رو هم نگه نخواهد داشت.

    این اتفاق خیلی خوبیه، اگه باعث بشه در مورد زندگی مشترک به درک درست تری برسی. درکی که در زندگی خودت هم خیلی مفید خواهد بود.

    قبلا می گفتی برام مهم نیست که شوهرم با دخترهای دیگه در ارتباط باشه، سندش که به نام من نیست. حالا شاید درک درست تری از این موضوعات پیدا کرده باشی، و بتونی همسر مناسبی تری رو انتخاب کنی و همسر مناسب تری باشی.

    پس با وجود ناراحتی ای که داری، امشب شب خوبیه برات. چون اگه بخوای، حاصل خوبی داره. برعکس اون شبهایی که با هم صحبت کردید و خوش هم گذشت، اما برخلاف ظاهرشون، شب های خوبی نبودند...

    بست ویشز.

    هر اتفاق بدی، یه اتفاق خوبه...



  18. 4 کاربر از پست مفید میشل تشکرکرده اند .

    gisooo (پنجشنبه 11 تیر 94), sepiide (یکشنبه 21 تیر 94), نیکیا (پنجشنبه 11 تیر 94), اعجاز عشق (چهارشنبه 10 تیر 94)

  19. #40
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 25 مهر 94 [ 20:51]
    تاریخ عضویت
    1394-1-26
    نوشته ها
    249
    امتیاز
    2,867
    سطح
    32
    Points: 2,867, Level: 32
    Level completed: 78%, Points required for next Level: 33
    Overall activity: 28.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points3 months registered
    تشکرها
    0

    تشکرشده 327 در 165 پست

    Rep Power
    52
    Array
    چرا خیلیم خوبه خودتو سرزنش کن یکم دیره اونموقع باید خودتو سرزنش میکردی نمیدونم همه دوست دارن خودشون تست کن ته بدبختس ما حرف اون زنو پیشت زدیم اما تو برات تغییری پیش نیومد ما میدونستیم زندگی اون نابود شده است خواستیم تو نابود گر نباشی حالا خوب شد؟بهت تهمت زد چون اون یه مرد دنیا دیدست ونامرده به احساست فکرنکرده فکر کرده که *****هستی غرورت نابود کرد پست زد احترامو شخصیتت شست انداخت رو بند حالا خوب شد؟انشالله دیگه سمتش نری
    سپیده جان امیدوارم مثل قبل ازم ناراحت نشی من بچه های اینجارو دوست دارم فقط ناراحت شدم که کسی به تو به دخترای خوب ایرانی چیزی بگه ولی خودت سرزنش کن خوبه :)

  20. کاربر روبرو از پست مفید دختر جوان تشکرکرده است .

    sepiide (یکشنبه 21 تیر 94)


 
صفحه 4 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. چی کار کنم که پسری که بهش محل نذاشتم مثل قبل بهم توجه کنه؟(قصدم دوستی نیست)
    توسط خانم تنها در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: یکشنبه 14 اردیبهشت 93, 00:37
  2. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: شنبه 16 شهریور 92, 18:07
  3. پاسخ ها: 27
    آخرين نوشته: پنجشنبه 10 مرداد 92, 04:23
  4. تفاوت زندگی مشترک با دوستی های عاشقانه!
    توسط parnian1 در انجمن سایر مقالات ازدواج
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: یکشنبه 22 فروردین 89, 00:05
  5. تفاوت دیدگاه های دختران و پسران در روابط دوستی امروزی
    توسط baran.68 در انجمن ارتباط دختر و پسر(عشق)
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: سه شنبه 05 آبان 88, 18:01

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:19 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.