نادیا قربون دلت برم
می دونم داستانتو چه صبری داری تو
من به هق هق افتادم نفسم بالا نمیاد![]()
تشکرشده 728 در 228 پست
نادیا قربون دلت برم
می دونم داستانتو چه صبری داری تو
من به هق هق افتادم نفسم بالا نمیاد![]()
del (دوشنبه 15 تیر 94)
تشکرشده 119 در 28 پست
دوست عزیز من هم برای شما آرزو می کنم خدا بهتون صبر بده شرایط سختیه و شما حق دارید غمگین و ناراحت باشید ولی اتفاقیه که پیش اومده و دیگه بر نمیگرده. قدر داشته هاتون رو بدونید: پدرتون که یک حامی بزرگه، مادرتون که حتمن الان حسابی نگران شماست ،همسرتون که توی این موقعیت کنارتونه و تنهاتون نذاشته و پسرتون که شما مادرشید و نباید ضعف شما رو ببینه سعی کنید زودتر خودتون رو از لحاظ روحی روبراه کنید چون اون هم از بی قراری شما رنج میکشه .
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)