ممنون از شما اقای ابوذر من واقعا نمیدونم پای زنی در میون هست یا نه ولی همسرم یکسره گوشی دستشه و در حال وایبر بازی .نمیدونم تا کی میتونم تحمل کنم مژده عشق عزیزم ازت ممنونم که به پستام سر میزنی و با حرفات بهم ارامش میدی .من الان درواقع دارم رو خودم کار میکنم که اینقدر رو رفتارای شوهرم تمرکز نکنم اون همچنان با من حرف نمیزنه دیگه غذا هم با من نمیخوره حتی چیزی برای خونه نمیخره تمام هزینه های خونه تو این پنچ ماه با منه نمیدونم واقعا تا کی میخواد ادامه بده من میخرم میارم میپزم همسرم خیلی شیک میاد میخوره نه تشکر میکنه نه ظرفاشو میشوره پریشب بهش گفتم بیا شام بخور چنان با تنفر و اخم نگاهم کرد اصلا یه لحظه فکر کردم شاید حرف بدی بهش زدم واقعا فقط از خدا میخوام کمکم کنه بهم صبر بده دیگه نمیخوام به رفتارای شوهرم فکر کنم کلاس موسیقی و زبان ثبت نام کردم که مشغول باشم کمتر فکر کنم و غصه بخورم . منم دیگه باهاش حرف نمیزنم میخوام یه مدت مثل خودش رفتار کنم و به کارام برسم . خاله همسرم میگه از این به بعد به اندازه خودت غذا درست کن و بخور اون که مخارج خونه رو نمیده پس تو چرا دلت براش میسوزه توهم نخر . نمیونم واقعا گیج شدم دعا کنید برام بتونم این روزا رو بگذرونم.از خدا میخوام کمکم کنه.








علاقه مندی ها (Bookmarks)