سلام

به همدردی خوش امدید

میشه بیشتر درباره ترس تون توضیح بدید؟ از چی دقیقا می ترسید؟ چی مانع میشه که نتونید ارتباط برقرار کنید؟ می ترسید چه اتفاقی بیوفته که معاشرت نمی کنید؟