سلام.
خب اگه اینقدر عصبانی هستید ازاین کار اون خیلی راحت بهش بگید. و ازش بخاید اینکار شما رو اذیت میکنه و اصلا دوست ندارید که تکرار شه. و این جدی بگید و به کررات تا موثر بشه.
تشکرشده 64 در 34 پست
سلام.
خب اگه اینقدر عصبانی هستید ازاین کار اون خیلی راحت بهش بگید. و ازش بخاید اینکار شما رو اذیت میکنه و اصلا دوست ندارید که تکرار شه. و این جدی بگید و به کررات تا موثر بشه.
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)