سلام بچه ها حالم خوب نیست
خونه ایی که پیدا کردیم صاحبخونه گفت پشیمون شدم برگشتم جای اولم شوهرم خیلی غر زد و فحش و ناسزا خلاصه دوباره خونه خوبتر از اون پیدا کردم
ولی حالم از شوهرم بهم میخوره اگر بدونید چه حرفهایی بهم زده اونم بلند بلند پیش خانواده اش
اون خونه ایی که پیدا کردیم رهن کامل ولی نگرانم بعد یکسال یارو بگه پول پیشتو میدم باید کرایه بدی که ما هم متاسفانه کرایه نمیتونیم بدیم
خلاصه خیلی حالم بده با زبون روزه افتادم در به در دنبال خونه نمیدونم کارم درسته یا نه
فعلن خونه ای که پیدا کردیم بد نیست توکل برخدا نمیدونم دیگه چه باید بکنم میترسم یکشب سکته کنم تو خواب بمیرم البته بهتر دیگه راحت میشم از زندگی








علاقه مندی ها (Bookmarks)