سلام
اونکه باید حمایتش کنم چون دختره و نمیتونه بگه من پیام دادم بهش پس مجبورم اگه خدایی نکرده کسی فهمید همه چیو گردن بگیرم بالاخره ما مردیم و باید حمایت کنیم طرفمونو
تموم سعیمو میکنم کم پیام بدم .... نمیدونم ولی فقط میدونم خیلی دوسش دارم
توکل به خدا ...خودمو جمع و جو.ر کنم میرم دوباره خواستگاریش
بازم ممنون خیلی حرفاتون کمکم کرد تونستم تکلیفمو با خودم مشخص کنم![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)