بچه ها افطارا فقط یه دعا به ذهنم میاد : خدایا بکشم. محوم کن. نمیخوام زنده باشم هییییییییچوقت
تشکرشده 52 در 22 پست
بچه ها افطارا فقط یه دعا به ذهنم میاد : خدایا بکشم. محوم کن. نمیخوام زنده باشم هییییییییچوقت
باغبان (شنبه 30 خرداد 94)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)