سلام عزیزم اگرشکی کردی اصلابه همسرت هیچی نگو به یک وسیله در محل کار ارتباطات همسرت بامنشی رو زیرنظرداشته باش خلاصه به هرطریقی تامدرکی ازش جمع نکردی به روش نیار ،اینوبدون خانمی مردا میگن ما سالاریم اما سالاراشم از زنا میترسن،تازمانی که مدرکی علیهش جمع نکردی باهاش دراین موضوع چیزی نگو بهت ازاینکه میفهمه توبهش بی اعتمادی دلسردی بینتون پیش میاد بعد اون مشکل بزرگیه...راهنماییت کردم چون خانمی این اشتباه بزرگ منم بود البته دریک موضوع دیگه...اون بهم ثابت کرد که الان نتونم حرف بزنم امااینم بگم کلا مردا دوست دارن کاراشونو مرموزانه انجام بدن فقط خدا صبر به هممون بده