محتاج الشریعه گرامي،
شما عملي اشتباه و غير متعارف انجام داديد .......... اما خلاف شرع نكرديد و اين غضب خدا را به دنبال نخواهد داشت............ پس مضطرب نشويد و دنبال راه چاره ي بهتري باشيد ........... لطفا همواره به دنبال راهي باشيد كه خشم خدا را در پي نداشته باشد.
همان پدر و مادري كه هنوز هم با وجود همسر به آنها وابستگي داريد به دنبال صلاح شما بوده اند و احساس مسئوليت مي كردند كه چنين شرطي برايتان گذاشتند .........پدر و مادر شما مي خواستند از به وجود آمدن اين شرايط جلوگيري كنند كه شما اعتنا نكرديد.
در حق آنها بي انصافي كرديد اما آنها والدين شما هستند و آبروي شما آبروي آنهاست ........ ناراجتي شما ناراحتي آنهاست ......... از وجود آنها هستيد و هر آسيبي به شما وارد شود براي آنها دردناك خواهد بود .......... چون پدر و مادر شما هستند .
اما شما و همسرتان هم پدر و مادر هستيد .......... كاملا شرعي و قانوني ......... و صاحب فرزندي شده ايد ........... اما مي خواهيد براي اين سهل انگاري فرزند خود را بكشيد ...........از زير بار مسئوليت هم شانه خالي كنيد.
مگر جنيني كه خدا به او زندگي داده مثل شما انسان نيست؟
در داشتن حق طبيعي زندگي با شما برابر نيست؟
پدر و مادرها بچه ها را بخاطر خطاهايي كه از آنها سر مي زند به قتل نمي رسانند چه رسد به اينكه خودشان سهل انگاري كرده باشند و .......
در ضمن قانون ايران و فرانسه مهم نيست ....... قانون خدا مهم است كه درايران و فرانسه فرقي ندارد.








علاقه مندی ها (Bookmarks)