
نوشته اصلی توسط
شیدا.
تنفر هم یه حسه.
پسرعموی شما و اون دختر خانم، به خاطر مخالفت خانواده ها ازدواج نکردند.
1- به نظر خانواده شون اهمیت دادند. خوبه شما هم نظر والدینت را لحاظ کنی.
2- مشکل بین خودشون و احساسشون نبوده، خانواده ها راضی نبودن. شاید هنوز هم علاقه ای هست، امیدی نیست.
پسر عموتون هنوز مجرده.
آدم حرف دلش را که به همه نمی زنه. شما غیر مستقیم از یکی شنیدی دیگه به فکرش نیست !! قراره بشینه سر هر کوی و برزن قصه عشقش را بگه؟
یه کم بیشتر فکر کن.
شاید اگه به مورد دیگه ای فکر کنی بهتر باشه. چون اون دختر از پسرعموت متنفره و این به نظر من خیلی مهمه.
بعد سه سال هنوز هم به حس عادی نرسیده.
علاقه مندی ها (Bookmarks)