خیر آقا رضا،منظور من این نبود شما باید تماس بگیرید،منظورم این بود منتظر تماس اونا بشینید خبری نمیشه،مدل شخصیتی و افکارشون اینطوریه،کاریشم نمیشه کرد،شما نمیتونید حتی یک درصد هم انتظار تغییر اشخاص رو داشته باشید،توجه کنید عرض کردم فقط روی تغییر دادن خودتون میتونید حساب کنید،ایشون تنها در صورتی میتونن تغییر کنن که خودشون به این نتیجه برسن و بخاطر خودشون تغییر کنن اونهم با میل و رضایت باطنی خودشون نه خواست شما،و اولین قدم برای این خواست هم جلو آمدنه،ایشون در این یک ماه هییییییچ قدم مثبتی برای حفظ شما انجام ندادن،شما ابتدا کلاه خودتون رو قاضی کنید ببینید آیا علاقه ای بهتون دارن یا صرفا بخاطر شرایط خوب شما و شرایط نابسامان خودشون در اون زمان به ازدواج با شما تن دادن،ببینید این یه معامله بوده یا علاقه ای هم درکاره؟این از همه چیز مهمتره،من بخوبی معنای عابر بانک یا به قولی ای تی ام بودن یک مرد رو درک میکنم،با خودتون خلوت کنید ببینید الان که سر این مسأله کوچیک یکماهه خبری نیست ازشون و تهدید به طلاق کردن فردا تو زندگی که هزارتا بالا پایین داره به مشکل مالی بر بخوری بازم تو خونت میمونه یا برمیگرده پیش مادرش؟؟؟اینکه همیشه شما پیشقدم بودی،همیشه با خرید خوشحالش کردی بازم توقع بیشتر و بیشتر داشته،اینکه خانوادش انقد راحت از طلاق صحبت میکنن،اینکه به راحتی عنوان میکنن خواهرم اینجا بوده الان اینجاست(یعنی شما اصلا ایده آلش نیستین) اینها خیلی خیلی مهمتر از تفاوت فرهنگی بین شماست،من احساس میکنم شما مسائل پیچیده تری از حجاب و آرایش و خاله زنک بازیای زنونه پیش رو داری،و اون مبحث علاقه است،لطفا اول روراست با خودتون بفهمید چرا خانومتون تلاشی برای حفظ زندگیش با شما نمیکنه؟بازم بگم تو این زندگی شما ۵۰درضد قضیه هستید و خانومتون ۵۰ درصد دیگه؟بازم بگم تلاش یکجانبه شما هیچ فایده ای نداره؟بازم بگم شما دونفر هستین نه یک نفر؟امیدوارم به زودی هردو باهم به مشاوره مراجعه کنید و همه این نکات رو بسنجید،در ضمن علاقه به سخنرانی و گفتن دوستت دارم نیست،به عمله،
به عمل کار برآید به سخنرانی نیست
موفق باشید








علاقه مندی ها (Bookmarks)