به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 28

Threaded View

  1. #20
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 19 شهریور 94 [ 01:04]
    تاریخ عضویت
    1394-3-26
    نوشته ها
    2
    امتیاز
    207
    سطح
    4
    Points: 207, Level: 4
    Level completed: 14%, Points required for next Level: 43
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    2

    تشکرشده 3 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array
    مطلقاً بی خیالش شو. هم به نفع خودته هم به نفع اون پسر.

    با توجه به محاسنی که در مورد اقا پسر گفتی ، کیس های زیادی برای ازدواج با همچین پسری وجود دارند.
    ببین من قد خودم 174 . ولی اون محاسنی که برای اقا پسر بر شمردی من خیلیاشو ندارم ،ولی با همین وجود اگر برم جایی خواستگاریه دختری که هم تراز خودم باشه ، ولی مثل شما با قد من مشکلی داشته باشه و حالا به هر دلیلی بیاد با وجود اینکه خیلی با قد من مشکلی داره ، با هام ازدواج کنه و بعد من بفهمم عدم رضایت این دختر از قد من اثار منفی تو زندگیمون گذاشته ، اولاً در جا طلاقش میدم چون زندگی به هر قیمتی و نمیخام و حاضرم تمام عمرم مجرد باشم ، ثانیاً اون دخترو حلالش نمیکنم که اگاهانه با این که میدونست از اول با قد من خیلی مشکل داره و خودش میتونسته من و رد کنه ، بازم به هر دلیل یا به خاطر سنش یا فشار اطرافیان با من ازدواج کرد ولی کم کم همین گرایشش به افراد قد بلند حلاوتو از زندگیم گرفته.

    اگر دختری که در بالا برات مثال زدم زمان خواستگاری بیاد و به من رک و رو راست بگه اقا نمیتونم با شما ازدواج کنم چون دنبال شوهر قد بلندی هستم و اگر با هات ازدواج کنم بعد نمیتونم جلوی مقایسه کردنم و بگیرم و جوابم منفیه ، بخدا روز اول شاید ناراحت میشدم ولی بعدش میگفتم خدا پدر مادر دختر و بیامرزه که نه من و بدبخت کرد نه خودشو.

    ببخشید اینطور میگم ولی رسماً جواب منفی و بده و خودتو از یک عمر تشویش ذهنی که بعداً شاید درگیرش بشی نجات بده. انشاا.... که به فردی مطابق معیار هاتون برسید.

    ضمناً اون پسر با چیزایی که شما ازش گفتید اگر 10 جا بره خواستگاری 7 جا جواب بله رو میگیره یعنی شرایطش طبق گفته های شما مثل اینکه خوبه.


  2. کاربر روبرو از پست مفید dark inside تشکرکرده است .

    setare sorbi (چهارشنبه 27 خرداد 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. چی کار کنم؟؟؟؟؟؟؟
    توسط honeyr46 در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: پنجشنبه 01 خرداد 93, 11:48
  2. ترو خدا بهم بگین با یه مرد خیانتکار بی عاطفه نامرد چیکار کنم ؟؟؟؟؟؟؟
    توسط rahaaaaaaa در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 27
    آخرين نوشته: شنبه 13 مهر 92, 00:11
  3. جه راهی بهتره ؟؟؟؟؟؟؟
    توسط m60 در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: چهارشنبه 26 اسفند 88, 14:39
  4. آيا ادامه به صلاحمونه؟؟؟؟؟؟؟
    توسط دوراهي در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 25
    آخرين نوشته: یکشنبه 16 اسفند 88, 15:12
  5. چـرا انقدر از خودمون دور شدیم ؟؟؟؟؟؟؟
    توسط baran.68 در انجمن خودآگاهی
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: جمعه 06 آذر 88, 09:54

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 16:15 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.