به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 28

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 09 تیر 94 [ 09:41]
    تاریخ عضویت
    1394-1-10
    نوشته ها
    19
    امتیاز
    362
    سطح
    7
    Points: 362, Level: 7
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 38
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    250 Experience PointsTagger Second Class3 months registered
    تشکرها
    1

    تشکرشده 16 در 10 پست

    Rep Power
    0
    Array
    خب اول اینکه حداقل بگو این شهر رویایی که پسراش همه باشگاه میرن و دخترا همه در حال خرید کردن کجاست ما هم بفهمیم :)))
    گذشته از شوخی. اگه این معیار از الان برات پر رنگ هست به مرور خیلی پررنگ تر هم میشه.. قبل از همه بگم که هم قد خودت و هم اون طرف خیلی نرمال و مناسبه ولی اینکه به چشم تو جور دیگه ای میاد نشون میده که با همه خوبی ها و موارد مثبتی که اون طرف داره مطمئنا از این لحاظ بهت حس خوبی نمیده.
    از تجربه شخصی خودم بگم
    من قدم 167 و همسرم 170 و این در حالیه که من خیلی کشیده تر به نظر میام و ایشون خیلی کوتاه. تازه من معیار قد برام خیلی مهم بود !!!!.به نظر من بیشتر از اینکه بگیم قدش بلند باشه باید تناسب قدی و ظاهری رو مد نظر بزاریم. یعنی دو نفر باید به هم بیان. یه دختری که قدش خیلی کوتاهه با یه مرد خیلی قد بلند مشکل میخورن. اگه زن قدش بلند تر باشه باز هم مشکل آفرینه. و....
    اما خب شرایط ازدواج من خیلی فرق میکرد و من یه جورایی برای قرار از یه موقعیت بد ازدواج کردم که متاسفانه اشتباه بزرگی بود. چون ما خانواده قد بلندی داریم. برادرها و پدر خودم و همه دایی ها و ... بلند قد هستن. وقتی ایشون توی جمع ما قرار گرفت مطمئنا من اصلا حس خوبی نداشتم حتی الان هم ندارم و حتی در آینده هم نخواهم داشت.
    باز هم میگم
    شما دو نفر از لحاظ قدی به نظر من مناسبید ولی اگه واقعا این حس بهت منتقل نمیشه اصلا ادامه نده

  2. کاربر روبرو از پست مفید ماه دخت تشکرکرده است .

    setare sorbi (سه شنبه 26 خرداد 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. چی کار کنم؟؟؟؟؟؟؟
    توسط honeyr46 در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: پنجشنبه 01 خرداد 93, 11:48
  2. ترو خدا بهم بگین با یه مرد خیانتکار بی عاطفه نامرد چیکار کنم ؟؟؟؟؟؟؟
    توسط rahaaaaaaa در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 27
    آخرين نوشته: شنبه 13 مهر 92, 00:11
  3. جه راهی بهتره ؟؟؟؟؟؟؟
    توسط m60 در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: چهارشنبه 26 اسفند 88, 14:39
  4. آيا ادامه به صلاحمونه؟؟؟؟؟؟؟
    توسط دوراهي در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 25
    آخرين نوشته: یکشنبه 16 اسفند 88, 15:12
  5. چـرا انقدر از خودمون دور شدیم ؟؟؟؟؟؟؟
    توسط baran.68 در انجمن خودآگاهی
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: جمعه 06 آذر 88, 09:54

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 18:06 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.