خب اول اینکه حداقل بگو این شهر رویایی که پسراش همه باشگاه میرن و دخترا همه در حال خرید کردن کجاست ما هم بفهمیم :)))
گذشته از شوخی. اگه این معیار از الان برات پر رنگ هست به مرور خیلی پررنگ تر هم میشه.. قبل از همه بگم که هم قد خودت و هم اون طرف خیلی نرمال و مناسبه ولی اینکه به چشم تو جور دیگه ای میاد نشون میده که با همه خوبی ها و موارد مثبتی که اون طرف داره مطمئنا از این لحاظ بهت حس خوبی نمیده.
از تجربه شخصی خودم بگم
من قدم 167 و همسرم 170 و این در حالیه که من خیلی کشیده تر به نظر میام و ایشون خیلی کوتاه. تازه من معیار قد برام خیلی مهم بود !!!!.به نظر من بیشتر از اینکه بگیم قدش بلند باشه باید تناسب قدی و ظاهری رو مد نظر بزاریم. یعنی دو نفر باید به هم بیان. یه دختری که قدش خیلی کوتاهه با یه مرد خیلی قد بلند مشکل میخورن. اگه زن قدش بلند تر باشه باز هم مشکل آفرینه. و....
اما خب شرایط ازدواج من خیلی فرق میکرد و من یه جورایی برای قرار از یه موقعیت بد ازدواج کردم که متاسفانه اشتباه بزرگی بود. چون ما خانواده قد بلندی داریم. برادرها و پدر خودم و همه دایی ها و ... بلند قد هستن. وقتی ایشون توی جمع ما قرار گرفت مطمئنا من اصلا حس خوبی نداشتم حتی الان هم ندارم و حتی در آینده هم نخواهم داشت.
باز هم میگم
شما دو نفر از لحاظ قدی به نظر من مناسبید ولی اگه واقعا این حس بهت منتقل نمیشه اصلا ادامه نده








علاقه مندی ها (Bookmarks)