ببین ستاره من خودم از اون کمالگراهای شدید تو ازدواج هستماولی بی تعارف بهت میگم اختلاق قدیتون واقعا خوبه.
به نظر من زیاد خوب نیستش که پسر خیلی قد بلند باشه (مثلا 190) و دختر متوسط باشه (مثلا 165).همون اختلاف قدی بین 10-15 سانت خیلی خوبه.
من خودم یه خواستگاری داشتم که همکارم بود قدش 190 بود من خودم 170 هستم حس بدی داشتم ، احساس میکردم خیلی ریزه میزه دیده میشم پیشش.مخصوصا من که زیاد عادت به پوشیدن کفش پاشنه بلند ندارم.
یه قانون من در آوردی از خودم:بهتره اختلاف قدی خانم و آقا طوری باشه که خانم قدش از کنار گوش آقا باشه .به نظر من این بهترین و جذاب ترین اختلاف قدی میتونه باشه.
یکم که عشق و علاقه بینتون بیشتر بشه این اختلاف قدی خودشو کمرنگ میکنه.به قول ارسطو حساس نشو حساس نشو![]()







ولی بی تعارف بهت میگم اختلاق قدیتون واقعا خوبه.

علاقه مندی ها (Bookmarks)