به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 28

Hybrid View

  1. #1
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 22 اردیبهشت 02 [ 23:36]
    تاریخ عضویت
    1393-10-26
    نوشته ها
    357
    امتیاز
    15,299
    سطح
    79
    Points: 15,299, Level: 79
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 51
    Overall activity: 91.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    526

    تشکرشده 1,129 در 328 پست

    Rep Power
    103
    Array
    ببین ستاره من خودم از اون کمالگراهای شدید تو ازدواج هستماولی بی تعارف بهت میگم اختلاق قدیتون واقعا خوبه.


    به نظر من زیاد خوب نیستش که پسر خیلی قد بلند باشه (مثلا 190) و دختر متوسط باشه (مثلا 165).همون اختلاف قدی بین 10-15 سانت خیلی خوبه.


    من خودم یه خواستگاری داشتم که همکارم بود قدش 190 بود من خودم 170 هستم حس بدی داشتم ، احساس میکردم خیلی ریزه میزه دیده میشم پیشش.مخصوصا من که زیاد عادت به پوشیدن کفش پاشنه بلند ندارم.


    یه قانون من در آوردی از خودم:بهتره اختلاف قدی خانم و آقا طوری باشه که خانم قدش از کنار گوش آقا باشه .به نظر من این بهترین و جذاب ترین اختلاف قدی میتونه باشه.


    یکم که عشق و علاقه بینتون بیشتر بشه این اختلاف قدی خودشو کمرنگ میکنه.به قول ارسطو حساس نشو حساس نشو

  2. 2 کاربر از پست مفید آی تک تشکرکرده اند .

    sasha (سه شنبه 26 خرداد 94), setare sorbi (سه شنبه 26 خرداد 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. چی کار کنم؟؟؟؟؟؟؟
    توسط honeyr46 در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: پنجشنبه 01 خرداد 93, 11:48
  2. ترو خدا بهم بگین با یه مرد خیانتکار بی عاطفه نامرد چیکار کنم ؟؟؟؟؟؟؟
    توسط rahaaaaaaa در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 27
    آخرين نوشته: شنبه 13 مهر 92, 00:11
  3. جه راهی بهتره ؟؟؟؟؟؟؟
    توسط m60 در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: چهارشنبه 26 اسفند 88, 14:39
  4. آيا ادامه به صلاحمونه؟؟؟؟؟؟؟
    توسط دوراهي در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 25
    آخرين نوشته: یکشنبه 16 اسفند 88, 15:12
  5. چـرا انقدر از خودمون دور شدیم ؟؟؟؟؟؟؟
    توسط baran.68 در انجمن خودآگاهی
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: جمعه 06 آذر 88, 09:54

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 16:23 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.