سلام عزيزم
اختلاف قد زياد بابا شده؟ خدا خيرت بده كلى خنديدم. فكر كنم اصطلاح جديد جوونانه هست :)))
خب شما ١٦٤ سانتى و خودت يه دختر متوسط القامت، ايشون هم يه پسر متوسط القامته و ده سانت از شما بلندتره، اگر من نوعى شما دو نفر رو كنار هم ببينم ميگم كه به هم مى آييد
باور كن خوشبختى به اين چيزها نيست، و حتى اون جاذبه ى جنسى هم به قد و هيكل نيست، درسته كه پسرهاى قد بلند اعتماد به نفس خيلى بيشترى از خودشون نشون ميدن و توى برخوردهاى اول جذاب تر به نظر ميان، اما واقعيت اينه كه براى ازدواج روح دو نفر بايد مكمل همديگه باشه تا ظاهرشون
اينهارو دخترى داره بهت ميگه كه خودش خداى ايرادگيرى از قيافه و ظاهر و تيپ و كلاس مردم بوده، ولى الان طرز فكرش كن فيكون شده، زن و شوهرهايى رو ميشناسم كه حتى يكيشون معلول جسمى و حركتى شده، ولى هنوز دلشون با همه و زن و شوهرهايى رو ميشناسم كه ظاهر و استيلشون حسادت همه رو بر مى انگيخته و الان كارشون به دادگاه كشيده
دخترهاى ظاهربين و تو خالى كه حرف مفت مى زنن و يه روز دنبال چشم رنگى هستند و يه روز قد بلند و يه روز ماشين آخرين مدل، يه روز خلبان ميخوان و يه روز تاجر متاسفانه اين روزها زياد شده، تو سعى كن مثل اونها نباشى، باور كن اگر الان بگن مده كه دختر يه سر و گردن از پسر بلندتر باشه همه اينها كه ميگن بيست سانت بلندتر ميخوايم ميرن سراغ قد صد و پنجاه








علاقه مندی ها (Bookmarks)