به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 28

Threaded View

  1. #2
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 10 شهریور 94 [ 23:22]
    تاریخ عضویت
    1393-9-03
    نوشته ها
    183
    امتیاز
    5,161
    سطح
    46
    Points: 5,161, Level: 46
    Level completed: 6%, Points required for next Level: 189
    Overall activity: 5.0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class3 months registered5000 Experience Points
    تشکرها
    588

    تشکرشده 383 در 141 پست

    Rep Power
    49
    Array
    سلام عزيزم
    اختلاف قد زياد بابا شده؟ خدا خيرت بده كلى خنديدم. فكر كنم اصطلاح جديد جوونانه هست :)))
    خب شما ١٦٤ سانتى و خودت يه دختر متوسط القامت، ايشون هم يه پسر متوسط القامته و ده سانت از شما بلندتره، اگر من نوعى شما دو نفر رو كنار هم ببينم ميگم كه به هم مى آييد
    باور كن خوشبختى به اين چيزها نيست، و حتى اون جاذبه ى جنسى هم به قد و هيكل نيست، درسته كه پسرهاى قد بلند اعتماد به نفس خيلى بيشترى از خودشون نشون ميدن و توى برخوردهاى اول جذاب تر به نظر ميان، اما واقعيت اينه كه براى ازدواج روح دو نفر بايد مكمل همديگه باشه تا ظاهرشون
    اينهارو دخترى داره بهت ميگه كه خودش خداى ايرادگيرى از قيافه و ظاهر و تيپ و كلاس مردم بوده، ولى الان طرز فكرش كن فيكون شده، زن و شوهرهايى رو ميشناسم كه حتى يكيشون معلول جسمى و حركتى شده، ولى هنوز دلشون با همه و زن و شوهرهايى رو ميشناسم كه ظاهر و استيلشون حسادت همه رو بر مى انگيخته و الان كارشون به دادگاه كشيده
    دخترهاى ظاهربين و تو خالى كه حرف مفت مى زنن و يه روز دنبال چشم رنگى هستند و يه روز قد بلند و يه روز ماشين آخرين مدل، يه روز خلبان ميخوان و يه روز تاجر متاسفانه اين روزها زياد شده، تو سعى كن مثل اونها نباشى، باور كن اگر الان بگن مده كه دختر يه سر و گردن از پسر بلندتر باشه همه اينها كه ميگن بيست سانت بلندتر ميخوايم ميرن سراغ قد صد و پنجاه

  2. کاربر روبرو از پست مفید sasha تشکرکرده است .

    setare sorbi (سه شنبه 26 خرداد 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. چی کار کنم؟؟؟؟؟؟؟
    توسط honeyr46 در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: پنجشنبه 01 خرداد 93, 11:48
  2. ترو خدا بهم بگین با یه مرد خیانتکار بی عاطفه نامرد چیکار کنم ؟؟؟؟؟؟؟
    توسط rahaaaaaaa در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 27
    آخرين نوشته: شنبه 13 مهر 92, 00:11
  3. جه راهی بهتره ؟؟؟؟؟؟؟
    توسط m60 در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: چهارشنبه 26 اسفند 88, 14:39
  4. آيا ادامه به صلاحمونه؟؟؟؟؟؟؟
    توسط دوراهي در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 25
    آخرين نوشته: یکشنبه 16 اسفند 88, 15:12
  5. چـرا انقدر از خودمون دور شدیم ؟؟؟؟؟؟؟
    توسط baran.68 در انجمن خودآگاهی
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: جمعه 06 آذر 88, 09:54

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:51 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.