آدمی مخفی است پشت زبانش
شما با این طرز حرف زدنتون شخصیت خودتونو نشون دادید.واقعا براتون متاسفم که حداقل از زن بودن خودتون خجالت نکشیدید.
مردایه خیلی بد دهنم اینجوری حرف نمیزنن که شما تو بند 4 گفتید.
هر چی دارید برای خودتون دارید.بعدشم شما که مدعی هستید تحصیل کرده اید " ننه و بابا نخیر مادر و پدر" بعدشم مگر شما پدر و مادرتونو فروختید؟؟؟ ک به این جایگاه خیالی رسیدید
انشالله با فرد مورد نظرتون زندگی خوبی تشکیل بدید.ولی این مدل حرف زدن شما رو از چشم همه می اندازه.
موفــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــق باشید.









علاقه مندی ها (Bookmarks)