نقل قول نوشته اصلی توسط mrs.sara نمایش پست ها
خفه شو بابااااا عقب مونده
بیخود نیست که بعضیا مث تو امثالت انقدر بدبخت و مونده اید و خدا زده توسررررررتون که نشستید اینجا و به حال همدیگه گریه می کنید.
من تو بهترین کشور دنیا دارم زندگیمو می کنم و با درآمدی که احتمالا بابا و ننتون رو بفروشی ام نمی تونی در بیاری دارم حال می کنم
از باسن من و امثال من انقدر نخورررررررید
خوشحالم که میبینم آدمای عقب افتاده هیچی نمیشن و هر کی الان جایی هست که باید باشه
تا میتونید بسوزید و حسرت بخورید خیلی هم براتون زیادیه

آدمی مخفی است پشت زبانش

شما با این طرز حرف زدنتون شخصیت خودتونو نشون دادید.واقعا براتون متاسفم که حداقل از زن بودن خودتون خجالت نکشیدید.
مردایه خیلی بد دهنم اینجوری حرف نمیزنن که شما تو بند 4 گفتید.
هر چی دارید برای خودتون دارید.بعدشم شما که مدعی هستید تحصیل کرده اید " ننه و بابا نخیر مادر و پدر" بعدشم مگر شما پدر و مادرتونو فروختید؟؟؟ ک به این جایگاه خیالی رسیدید

انشالله با فرد مورد نظرتون زندگی خوبی تشکیل بدید.ولی این مدل حرف زدن شما رو از چشم همه می اندازه.
موفــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــق باشید.