مرسی علیرضا
منم برای نفر بعد آرزو می کنم اونقدر خوشبخت بشه که حس کنه داره روی ابرا راه می ره و بینهایت شاد بشه شادشادشادددددددددددددسرمس تتتتتتتتتتتتت
تشکرشده 63 در 28 پست
مرسی علیرضا
منم برای نفر بعد آرزو می کنم اونقدر خوشبخت بشه که حس کنه داره روی ابرا راه می ره و بینهایت شاد بشه شادشادشادددددددددددددسرمس تتتتتتتتتتتتت
Eram (پنجشنبه 21 خرداد 94), فرشته مهربان (پنجشنبه 21 خرداد 94), یه دختر سرگردان (پنجشنبه 21 خرداد 94), واحد (پنجشنبه 21 خرداد 94), مسافر زمان (دوشنبه 25 خرداد 94)
تشکرشده 103 در 19 پست
چقد خوبه که این تایپیک هنوز ادامه داره...
ممنون از نفر قبل بابت دعای زیباش که سخت محتاجم من هم همین ارزو رو برای نفر بعد دارم...
شادی ارامش عشق امید ایمان واسه همه واسه دوست بعدی این تایپیک
ممنون از خلاقیت زیبای گرداورنده این گروه
Eram (پنجشنبه 21 خرداد 94), فرشته مهربان (پنجشنبه 21 خرداد 94), یه دختر سرگردان (پنجشنبه 21 خرداد 94), مسافر زمان (دوشنبه 25 خرداد 94),بانوى مهر(جمعه 22 خرداد 94)
تشکرشده 728 در 228 پست
گنجیشکک ممنونم...خیر ببینی عزیزم
برای نفر بعدی :
خداوندا به نفر بعد صبر و آرامش بده
خداوندا خستگی و غصه را از نفر بعد بگیر و دلش را آرام و شادمان کن
ویرایش توسط بانوى مهر : جمعه 22 خرداد 94 در ساعت 23:04
salehe92 (جمعه 22 خرداد 94), فرشته مهربان (شنبه 23 خرداد 94), یه دختر سرگردان (شنبه 23 خرداد 94), واحد (یکشنبه 24 خرداد 94), مسافر زمان (دوشنبه 25 خرداد 94)
تشکرشده 1,336 در 399 پست
سلام
ممنون بانوی مهر عزیز از دعای خوبتون
منم برای نفر بعد و دیگر دوستان آرزوی سلامتی، آرامش و عاقبت به خیری دارم![]()
«آرامش» وقتی به سراغت می آید که «تلاش» کرده باشی.
« من در رقابت با هیچ کس جز خودم نیستم، هدفم مغلوب نمودن اخرین کاری است که انجام داده ام. »
« مهم انجام وظیفه است، نه نتیجه »
http://www.hamdardi.net/imgup/5471954c9081a134ec.jpg
فرشته مهربان (شنبه 23 خرداد 94), یه دختر سرگردان (شنبه 23 خرداد 94), واحد (یکشنبه 24 خرداد 94), مسافر زمان (دوشنبه 25 خرداد 94)
تشکرشده 36,137 در 7,447 پست
سلام
ممنون صالحه جان از دعای خوبت
منم برای نفر بعد و نفرهای بعد می خواهم که در همه حال و در همه مسائل زندگی خدا به بهترین شکل کفایت و هدایتش کند
آمیــــــــــــــــــــــ ـــــــن
salehe92 (دوشنبه 25 خرداد 94), یه دختر سرگردان (شنبه 23 خرداد 94), واحد (یکشنبه 24 خرداد 94), مسافر زمان (دوشنبه 25 خرداد 94), اعجاز عشق (شنبه 23 خرداد 94)
تشکرشده 917 در 282 پست
ممنونم خانم فرشته ي مهربان
بهره مندي از دعاي خير خوبان و مهربانان هميشه غنيمتي است.
محدوديتها هميشه به دست يابي به راه ها و فرصتهاي تازه منجر ميشن.
من هم در حال حاضر با محدوديت ارسال پست مواجه بودم اومدم از فرصت دعا كردن استفاده كنم كه دعاي خوب خانم فرشته مهربان نصيبم شد.
خدايا همه ي محدوديتهاي زندگي نفر بعد را به فرصت يافتن راهي به مقصد آرامش و خوشبختي هدايت كن .![]()
salehe92 (دوشنبه 25 خرداد 94), فرشته مهربان (شنبه 23 خرداد 94), یه دختر سرگردان (شنبه 23 خرداد 94), واحد (یکشنبه 24 خرداد 94), مسافر زمان (دوشنبه 25 خرداد 94)
تشکرشده 329 در 91 پست
ممنونم خانم اعجاز عشق عزیزم... الهی اااامین... منم برای همه و نفر بعدی دعا میکنم هیچ وقت سرگردون نشه توی دنیا.. همیشه به راحتی و روشنی راه رو ببینه و دلش اروم بشه و نگرانی هاش و دلشوره هاش به خوبی و روشنی حل بشه.. خدایا پناه و تکیه گاهش باش و کمکش کن هیچ وقت سرگردونه و خسته نشه... خدایا دلش رو با مهرت گرم و روشن بدار تا بی قراری نکنه... ااااااااااااااامین یا لطیف یا الرحمن الراحمین.... التماس دعا![]()
salehe92 (دوشنبه 25 خرداد 94), فدایی یار (شنبه 23 خرداد 94), فرشته مهربان (شنبه 23 خرداد 94), واحد (یکشنبه 24 خرداد 94), مسافر زمان (دوشنبه 25 خرداد 94), اعجاز عشق (شنبه 23 خرداد 94)
تشکرشده 1,301 در 451 پست
سلام....
راستش همین جوری به دلم افتاد این جا یک سری بزنم...
خانم یک دختر سرگردان از دعای خوبتون بسیار ممنونم...واقعا انگار این دعا برای من خیلی نیاز بود...ممنونم...ممنون...
همیشه میگمااا خدایا هر چی صلاحه بشه...ولی یک وقتایی خدا یک فشارهایی خیلی کوچیک واقعا خیلی کوچیک مثل امروز بهم میاره که بهم بگه هنوز هیچی هیچی هیچی نیستم اوه ه ه کو تا ادم واقعا به اون جا در عمل برسه... اگه واقعا بهش توکل دارم چرا دل اشوبم پس بابت اتفاق امروز و ترس از اینده !!!!
واقعا ممنونم.... هر دعای خوبتون تلنگری بود بهم....
.
.
.
منم برای نفر بعدی دعا می کنم ...هیچ وقت هیچ وقت در امتحان های خدا نبازه... و همیشه برنده باشه... یادش باشه بعد هر سختی اسونی هستش... و این که خدا جز استعداد هر بندش تکلیف بیش تری بهش نذاشته...پس به لطف خودش ادامه بده... و تا ان شالله به بالاترین مقامی که یک انسان میتونه در دنیا و اخرت برسه....برسه...امین.
واین که به لطف خدا اون قدر بزرگ شه دیگه خیلی مسایل دنیایی براش عادی شه و از زمین و مشکلات زمینی ها کنده بشه و دغدغه هاش اسمونی بشند...روز به روز ضعف هاش(هر نوعش شخصیتی و معنوی و... ) رو بهتر بشناسه و ناامید نشه و به لطف خدا همه رو خوب بر طرف کنه و روزی به خودش بباله که از کجا به کجا رسید...
و ان شالله در ماه پیش رو که ماه مبارک رمضان هستش... هر چی از خیر و نیکی در این ماه هستش بهش برسه... نور رو دریافت کنه هر چی بیش تر بیش تر.
salehe92 (دوشنبه 25 خرداد 94), فرشته مهربان (شنبه 23 خرداد 94), یه دختر سرگردان (شنبه 23 خرداد 94), واحد (یکشنبه 24 خرداد 94), مسافر زمان (دوشنبه 25 خرداد 94)
تشکرشده 832 در 244 پست
چه دعای خوبییی
منم دعا می کنم نفر بعد عروس شه :دی..اگه پسرم هست داماد شه
یک ازدواج خیلی عالی رو به همین زودی در پیش داشته باشه![]()
salehe92 (دوشنبه 25 خرداد 94), فدایی یار (یکشنبه 24 خرداد 94), فرشته مهربان (یکشنبه 24 خرداد 94), واحد (یکشنبه 24 خرداد 94), مسافر زمان (دوشنبه 25 خرداد 94), اعجاز عشق (یکشنبه 24 خرداد 94)
تشکرشده 63 در 28 پست
مرسی سوگند عزیزم
منم برای نفر بعد یه ازدواج رویایی و یه خوشبختی رویایی آرزو می کنم
مسافر زمان (دوشنبه 25 خرداد 94)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)