به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 11

Threaded View

  1. #4
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 15 مهر 04 [ 23:45]
    تاریخ عضویت
    1390-6-22
    نوشته ها
    712
    امتیاز
    30,538
    سطح
    100
    Points: 30,538, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteranSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    3,307

    تشکرشده 2,402 در 566 پست

    Rep Power
    168
    Array
    سلام همدرد عزیزم

    منم عینکی هستم اما شماره خیلی بالاتر! و حدود 12 ساله عینک میزنم با این تفاوت که دکتر بهم گفت به دلایلی بهتره هیچوقت لیزیک نکنم... و این یکی از بدترین خبرهای زندگیم بود که تا زندم باید عینک بزنم.

    من قبل ازدواج مرتب لنز استفاده میکردم و از عینک متنفر بودم و از همون ابتدای خواستگاری به همسرم و مابقی خواستگارا میگفتم عینکیم شمارمم بالاست ولی از عینک بدم میاد و لنز میزنم و پرسیدم از همسرم که میخواین یک بار با عینک منو ببینین؟ گفتن نه برام مهم نیست. اما از بعد ازدواج همسرم ازم خواستن که لنز کم بزنم (به خاطر ضررهاش) فقط تو مراسم های مهم لنز میزنم و بقیه جاها عینک و خیلیییی برام عذاب آوره
    کاملا میفهمم چی میگی اما بلاخره تو یه روزی میتونی لیزیک کنی چون فقط مشکلت مالیه اما من که...

    پس همیشه بدون یکی هست شرایطش بدتر از شماست و خدارو شاکر باش که شمارت اندازه من نیست و مشکل دیگه ای چشمت نداره و بلاخره روزی ان شاالله توان مالی هم پیدا میکنی و از شر عینک خلاص میشی

    یک پیشنهاد برات دارم البته اگر واقعا بیرون همیشه لنز میزنی وقتی خواستگار اومد هم لنز بزن ولی از جلسه های دوم یا سوم یک بار عینک بزن تا با عینک دیده باشنت.من خودم چون هیچجا عینک نمیزدم واقعا جلو خواستگار هم نمیتونستم بزنم ولی اینکارو میکردمو به همشون هم میگفتم موضوعو.
    ان شاالله بهترین همسر نصیبت بشه

  2. کاربر روبرو از پست مفید شمیم الزهرا تشکرکرده است .

    merlin (شنبه 23 خرداد 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. من فردی شلخته بی نظم و با روابط اجتماعی ضعیف هستم
    توسط mano_gozashte در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: یکشنبه 11 مرداد 94, 15:29
  2. روابط اجتماعی ضعیف و وابستگی به دیگران
    توسط shahrivar در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: پنجشنبه 30 مرداد 93, 11:33
  3. اعتراض به استفاده از نظرات سایر مراجعین در تالار همدردی
    توسط Assertive Boy در انجمن پیشنهادات ،انتقادات و مشکلات تالار
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: دوشنبه 02 تیر 93, 11:17
  4. انسانهای ضعیف محکوم به مرگ هستند
    توسط شیرین بانوی محزون در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: یکشنبه 16 تیر 92, 15:38

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 12:42 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.