بله معانی خیلی خوبی منتقل میکنه . اینکه شما به احتمال زیاد بهش علاقه دارید . و یا قصد ازدواج و خواستگاری دارید . وگرنه تولد همکار به همکار چه مربوطه ؟
تشکرشده 3,056 در 916 پست
بله معانی خیلی خوبی منتقل میکنه . اینکه شما به احتمال زیاد بهش علاقه دارید . و یا قصد ازدواج و خواستگاری دارید . وگرنه تولد همکار به همکار چه مربوطه ؟
salehe92 (جمعه 22 خرداد 94), شمیم الزهرا (جمعه 22 خرداد 94)
تشکرشده 20 در 16 پست
خودشون گفتن نیاز به هدیه گرفتن نیس. یه شاخه گل بسه. این حرفشون ایا معنی خاصی داره??
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)