به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 11

Hybrid View

  1. #1
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array
    با سلام

    تفاوت های شخصیتی و اعتقادی و فکری و حتی فرهنگی شما و ایشون واضح هست

    به کسانی که اعتقاد دارند روابط متعدد و آزاد پیش از ازدواج هیچ اشکالی نداره بیشتر باید با دید منفی بهشون نگاه کرد نسبت به کسی که خطا میدونه و اقرار داره خطا کرده ... لذا در این افراد ریسک بالای خیانت هست ( بخاطر اثرات هورمونی و اعتیاد زا و شکسته شدن قبح موضوع و آبیاری تنوع طلبی که ترمزش سخته و همچنین مقایسه هایی که بین همسر و معشوقه های قبلی دارند و در نتیجه با کوچکترین مشاهده تفاوت بدور از سلیقه و میل ، هوس رابطه به سرشان میزند و در کل این روابط متعدد از نظر علمی ثابت شده که اعتیاد ایجاد می کند و بحث مفصل علمی دارد ) و زمینه های تفاوت شخصیتی مثل همان برون گرایی و درون گرایی توجیهی می شود برایشان که با دیگران خلاء خود را پر کنند ....

    اگر پذیرفتید کسی بگوید مدتی برای عشق و حال و چشم و دل سیری مواد میزنم بعدش بیخیالش میشم این را هم از این آقا بپذیرید که بعد از ازدواج بتواند بیخیال این روابط شود .... وبه این توجه کن که یک معتاد به مواد بعد از ترک باز هم هوس استفاده بارها و بارها براش پیش میاد و تعداد بسیار کمی می توانند مقاومت کنند ... این روابط هم چنین اثری دارد ( نیاز به شرح اثرات این روابط بر هورمونهایی مثل دوپامین و ایجاد اعتیاد هست که از حوصله این تاپیک خارج است )

    دقت داشته باشید این نوع نگرش ایشون راجع به روابط آزاد و به عنوان چشم و دل سیری نشونه نگرشهاو افکار و دیدگاه های دیگری در بینش ایشون در مورد زندگی هست که شما متوجهش نیستی اما هست و مهم هم هست و در تفاوت با دیدگاه های شماست و لذا شما دو نفر را برای هم نامناسب نشان می دهد ....


    ضمناً چنین افرادی با این نگرش وقت ازدواج که میرسد در پی دختران آفتاب مهتاب ندیده و محجوب هستند چون بخاطر تجربه دخترانی که راحت خود را در اختیارشون قرار داده اند بی اعتماد به زن می شوند و لذا گرایششان به دختران محجوب و مقید بخاطر خیال راحتیشون هست نه بخاطر اعتقاد


    از چنین فردی و ازدواج با ایشون صرفنظر کنید


    موفق باشید





  2. 9 کاربر از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (شنبه 23 خرداد 94), hamdan (پنجشنبه 04 تیر 94), meysamm (شنبه 23 خرداد 94), milad.mehr (شنبه 23 خرداد 94), sinafun (شنبه 23 خرداد 94), مدیرهمدردی (شنبه 23 خرداد 94), اعجاز عشق (شنبه 23 خرداد 94), به دنبال خوشبختی (شنبه 23 خرداد 94), شمیم بهار (جمعه 22 خرداد 94)

  3. #2
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 13 شهریور 94 [ 23:59]
    تاریخ عضویت
    1393-6-05
    نوشته ها
    56
    امتیاز
    1,408
    سطح
    21
    Points: 1,408, Level: 21
    Level completed: 8%, Points required for next Level: 92
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    67

    تشکرشده 72 در 34 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام
    تاپیکت رو خوندم...ازنظر من ک یک مرد هستم وپایبند به اصول و ادمی هستم معتقد،به نفع شماست ک بیخیال این اقا بشین...
    یک مرد کافیه حجاب از جلوش برداشته بشه،بغضی حرمت ها شکسته بشه...این اقا عادت کرده...شما اطمینان داشته باش اگر ازدواج کردین با ایشون،بعد ازدواج ایشون تا ی خانومی رو ببینن رفتار دوران مجردیشون روتکرار خواهند کرد و با شما هم این رفتارش رو عادی خواهد کرد!،خب این وسط اونموقع کی رنج میکشه؟!!!مشخصا شما
    پس چرا عاقل کند کاری ک باز ارد پشیمانی...
    شاید همه اقایون اینطور نباشن ولی تعداد زیادشون اینجورین...
    ایا شما در مهمترین تصمیم زندگیت میتونی همچین ریسکی با احتمال بالا بکنی؟!!!!
    درست تصمیم بگیر تا بعد دچارعذاب و رنج نشی...
    تا بعد شاهد این نباشیم ک توهمین سایت داری از مشکلاتت میگی!...
    من مجردم وهرنوع رابطه الانم با جنس مخالف(البته رابطه غغیرمعمول وخلاف شرع)رو خیانت به همسر ایندم میدونم
    با آرزوی توفیق روزافزون و اینکه درست تصمیم بگیری...(حالا درست هرچی ک باشد)

  4. 5 کاربر از پست مفید milad.mehr تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (شنبه 23 خرداد 94), sinafun (شنبه 23 خرداد 94), مدیرهمدردی (شنبه 23 خرداد 94), به دنبال خوشبختی (شنبه 23 خرداد 94), شمیم بهار (شنبه 23 خرداد 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. ایا من زیادی سختگیرم؟؟
    توسط homan74 در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: یکشنبه 19 دی 95, 13:03
  2. چطور عزت نفسمو زیاد کنم ؟؟
    توسط پریا 66 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: سه شنبه 27 بهمن 94, 17:47
  3. مشکل ازدواج با اختلاف قد زیاد؟؟
    توسط انتظارسبز در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: یکشنبه 05 مرداد 93, 10:50
  4. آیا دوستی دخترو پسر واقعا بده؟؟ لطفا بخونید
    توسط amadmiral در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: شنبه 16 شهریور 92, 00:21

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 15:30 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.