با سلام
تفاوت های شخصیتی و اعتقادی و فکری و حتی فرهنگی شما و ایشون واضح هست
به کسانی که اعتقاد دارند روابط متعدد و آزاد پیش از ازدواج هیچ اشکالی نداره بیشتر باید با دید منفی بهشون نگاه کرد نسبت به کسی که خطا میدونه و اقرار داره خطا کرده ... لذا در این افراد ریسک بالای خیانت هست ( بخاطر اثرات هورمونی و اعتیاد زا و شکسته شدن قبح موضوع و آبیاری تنوع طلبی که ترمزش سخته و همچنین مقایسه هایی که بین همسر و معشوقه های قبلی دارند و در نتیجه با کوچکترین مشاهده تفاوت بدور از سلیقه و میل ، هوس رابطه به سرشان میزند و در کل این روابط متعدد از نظر علمی ثابت شده که اعتیاد ایجاد می کند و بحث مفصل علمی دارد ) و زمینه های تفاوت شخصیتی مثل همان برون گرایی و درون گرایی توجیهی می شود برایشان که با دیگران خلاء خود را پر کنند ....
اگر پذیرفتید کسی بگوید مدتی برای عشق و حال و چشم و دل سیری مواد میزنم بعدش بیخیالش میشم این را هم از این آقا بپذیرید که بعد از ازدواج بتواند بیخیال این روابط شود .... وبه این توجه کن که یک معتاد به مواد بعد از ترک باز هم هوس استفاده بارها و بارها براش پیش میاد و تعداد بسیار کمی می توانند مقاومت کنند ... این روابط هم چنین اثری دارد ( نیاز به شرح اثرات این روابط بر هورمونهایی مثل دوپامین و ایجاد اعتیاد هست که از حوصله این تاپیک خارج است )
دقت داشته باشید این نوع نگرش ایشون راجع به روابط آزاد و به عنوان چشم و دل سیری نشونه نگرشهاو افکار و دیدگاه های دیگری در بینش ایشون در مورد زندگی هست که شما متوجهش نیستی اما هست و مهم هم هست و در تفاوت با دیدگاه های شماست و لذا شما دو نفر را برای هم نامناسب نشان می دهد ....
ضمناً چنین افرادی با این نگرش وقت ازدواج که میرسد در پی دختران آفتاب مهتاب ندیده و محجوب هستند چون بخاطر تجربه دخترانی که راحت خود را در اختیارشون قرار داده اند بی اعتماد به زن می شوند و لذا گرایششان به دختران محجوب و مقید بخاطر خیال راحتیشون هست نه بخاطر اعتقاد
از چنین فردی و ازدواج با ایشون صرفنظر کنید
موفق باشید










علاقه مندی ها (Bookmarks)