اگه نبینیش بهتر می شی.
وقتی می بینی تا این حد داره زندگیت را تحت تاثیر می ذاره، نبینش.
می دونی چقدر داری اذیت می شی و چند ساله ارتباطت را نگه داشتی؟
همکارته؟
استادته؟
کجا می بینیش؟
دیگه اونجا نرو.
سلامتیت و زندگیت ارزشش بیشتر از اینهاست.
اون متاهله و حتی اگر به رابطه نزدیکتر برسه و حتی بر فرض محال و خیلی کم به ازدواج برسه، زندگیت خیلی بدتر از الان می شه.








علاقه مندی ها (Bookmarks)