سلام
از نظر من (شاید درست نباشه)
انگار بگی من سرم درد می کنه، بهتره با کسی که سرش درد می کنه ازدواج کنم؟
نه.
بهتره برای سردردت بری دکتر.
تشکرشده 14,732 در 3,979 پست
سلام
از نظر من (شاید درست نباشه)
انگار بگی من سرم درد می کنه، بهتره با کسی که سرش درد می کنه ازدواج کنم؟
نه.
بهتره برای سردردت بری دکتر.
اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
مادر ترزا
تشکرشده 0 در 0 پست
درسته ولی من این مراحلو گذروندم و الان خیلی رو به راهم. راستش اولین بار با پیشنهاد دخترخانمی برای آشنایی مواجه شدم و بعد از یه ملاقات کوتاه وابستش شدم ولی بعد یه مدت ایشون کلا بی خیال من شد و همین ضربه بدی بهم وارد کرد. منظور من از یه همدرد لزوما یه آدم افسرده نبود بلکه یه نفر که تا حدودی اونم تو زندگی سختی کشیده باشه و قدر دوست داشتنو بدونه. نه مثل اون دختر که به همین راحتی جا زد. به نظر من اون تو زندگیش هیج سختی یا مشکلی رو تجربه نکرده بود واسه همینم رابطه براش یه بازی بود. بازم ممنون که وقت میذارید و مشکلات دیگران دغدغه ذهنیتونه![]()
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)