آتوسای گرامی اگر در مورد سن و تحصیلات و زندگی در اروپا نگفته بودی من فکر می کردم یه دختر نوجوان احساساتی هستی که از دنیا بی خبری. به حرفهای مشاورت خوب دقت کن که بر پایه علم و تجربه استواره. باید واقعبینانه روی خودت و علاقه هات و میزان سازشت با شرایط اون خانواده کار کنی چرا که خواهی نخواهی بعد از عقد یکی از آن افراد محسوب شده و هرگز نمی تونی از زندگیت حذفشون کنی. از تضمین گفتی بله زمانی می تونی خوشبخت بشی که به علاقت به اون آقا اطمینان کامل داشته باشی او را همانطور که هست بپذیری ( از نظر اقتصادی و فرهنگی و ظاهر و ...) و تصور نکنی که در آینده می تونی تغییرش بدی و خانواده اشو هم کاملا پذیرفته و به اونها از صمیم دل احترام بگذاری . الان زمان مناسب برای تصمیم گیری نیست و دلسوزی و عذاب وجدان دلایل منطقی برای پاسخ مثبت نمی باشد.








علاقه مندی ها (Bookmarks)