به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 7 , از مجموع 7

Threaded View

  1. #2
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 22 تیر 94 [ 22:58]
    تاریخ عضویت
    1390-1-26
    نوشته ها
    770
    امتیاز
    14,787
    سطح
    78
    Points: 14,787, Level: 78
    Level completed: 85%, Points required for next Level: 63
    Overall activity: 69.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran10000 Experience PointsOverdrive
    تشکرها
    4,357

    تشکرشده 4,467 در 859 پست

    Rep Power
    124
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط atoosaa نمایش پست ها
    ولی با این که دیدم سطحشون پایینه به چند دلیل بازم برای ازدواج باهاش مصمم هستم:به خاطر اون هشت سالی که باهاش بودم،به خاطر علاقم بهش،به خاطر اینکه کلا آدمی هستم که نمیتونم دل کسی رو بشکنم.یعنی اگه من الان بخوام ازش جدا شم و نه بگم میتونم با این جدایی کنار بیام ولی اون نه.درسته اوایلش برای منم خیلی سخت خواهد بود چون هشت سال یه عمره ولی برای اون به مراتب سختتره
    خلاصه اینکه من الان حاضرم به خاطر علاقه و مسائل اخلاقی و وجدانی باهاش ازدواج کنم ولی خانوادم به شدت مخالفن و معتقدند اصلا اونا در حد من نیستن
    مسائل وجدانی یعنی چی؟!
    به خاطر عذاب وجدان که نمی تونی با کسی ازدواج کنی.

    اینجوری که شما نوشتی انگار قراره خودت رو به جوخه ی اعدام بسپری!
    اونم به خاطر یه اشتباه طولانیه هشت ساله.
    بهتر نیست این اشتباه زودتر تموم بشه؟
    وقتی تو نیستی
    نه هست های ما
    چونانکه بایدند
    نه بایدها . . .

    هر روز بی تو
    روز مباداست!



  2. 6 کاربر از پست مفید meysamm تشکرکرده اند .

    atoosaa (چهارشنبه 20 خرداد 94), raha20014 (چهارشنبه 20 خرداد 94), نادیا-7777 (چهارشنبه 20 خرداد 94), الهه4 (چهارشنبه 20 خرداد 94), امیر مسعود (چهارشنبه 20 خرداد 94), بابک 1369 (چهارشنبه 27 خرداد 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پسر داییم منو که ازش بزرگترم و تحصیلاتم بالاتره دوست داره چیکار کنم؟
    توسط mahtab1989 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: شنبه 03 مهر 95, 12:00
  2. پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: جمعه 09 آبان 93, 00:59
  3. من دختر داییم و دوست دارم اما با۱۰۰ تا مشکل که میخوام خودکشی کنم
    توسط yosef در انجمن اختلاف با خانواده در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: سه شنبه 18 مهر 91, 13:25
  4. +لطفا راهنماییم کنید تا اشتباه نکنم.رابطم با دوست پسرم تا چه حد؟
    توسط khodam در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 29
    آخرين نوشته: شنبه 11 شهریور 91, 01:13
  5. دوست دارمبا دختر داییم ازدواج کنم اونم میدونه ولی ...
    توسط ََAfshindivx در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: چهارشنبه 29 آبان 87, 13:18

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:49 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.