فکر میکنم ما اینجاییم که مشکلات همدیگه رو از جوانب مختلف نگاه کنیم و مسائل جانبیش رو بررسی کنیم.
قطعا برای کسی تکلیف تعیین نمیکنیم.
و حتما بهترین راه اینه که به مشاور حضوری مراجعه بشه.
دوست عزیز
مطالبی که اینجا مطرح میشه، فقط برای اینه که بیشتر و بهتر به مشکلت فکر کنی.
به همین خاطر هست که روی نقاط ضعف بیشتر تمرکز میکنیم.
همونطور که گفتم مهمترین نقطه ضعف رابطه شما اینه که مستعدِ خارج شدن از حیطه عقل و منطق هست،
و فکر میکنم بیشتر باید این مشکل رو کنترل کنی.
موفق باشی
وقتی تو نیستی
نه هست های ما
چونانکه بایدند
نه بایدها . . .
هر روز بی تو
روز مباداست!
علاقه مندی ها (Bookmarks)