
نوشته اصلی توسط
شیدا.
شما چرا تاپیکت را کردی تاپیک خاله زنک بازی و نوشتن ریز داستان زندگیت؟
دفترچه خاطراتته مگه؟
صد دفعه از جزییات حمام رفتن و لباس زیر خانومت ( با کلماتی بسیار زشت که دور از غیرت یک مرد هست ) نوشتی و اصرار داری در مورد مسائل خصوصیتون اینجا صحبت کنی.
هر روز هم یه ماجرای جدید وارد سریالت می شه. نود قسمتیه؟ کی تموم می شه به سلامتی؟
علاقه مندی ها (Bookmarks)