پست آخری که نوشتی خیلی نسبت به پستهای قبلت بهتر شده.
خیلی آرومتر و منطقی تر صحبت کردی. هیجان کمتری توی نوشته هات و حتما توی رفتارت هست. با این که شاید در شرایط سخت تری هستی و توی خونه خودت نیستی.
کارهایی که داری می کنی (دکتر و دارو و تمرینات مشاورت و ... ) همه را ادامه بده.
مامانت هم باید خودش راه بهتر شدن زندگیش را پیدا کنه. می تونی نظرت را بگی اما توی دام جلب ترحم و ... نیفت.
ایشون اگر کمر درد داره، می تونه لباسهای دامادش را نشوره، نه این که به همسرش صبحانه نده.
اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
مادر ترزا
علاقه مندی ها (Bookmarks)