سلام آقا رضا
به نظرم شما خیلی به ایشون فکر میکنی و همین باعث شده خودتو بیشتر مقصر بدونی.ولی خانم شما اینقده زرنگه علاوه بر حمایت های خانوادش،خانواده شما رو هم به سمت خودش کشونده و این میتونه خیلی به ضرر شما باشه.چرا میگن اگر شما بری سفر زشته؟مگر خانم شما خودشو حبس کرده؟به نظرم شما اول باید با خانوادت صحبت کنی.به مادرتون بگید چرا از نظر شما ،ما جفتمون مقصریم ولی از نظر اونا فقط من؟
من سه تا پیشنهاد دارم اول اینکه از خانوادتون بخواید دیگه تماسی باهاشون نداشته باشن حتی بعد از امتحان هاش.دوم اینکه شما دیگه هیچ اقدامی برای رفتن به مشاوره را نده و اجازه بده همسرت اقدام کنه.سوم اینکه سعی کن حس حسادت خانمتو برانگیخته کنی.
هرچند که من فکر میکنم ایشون میتونه مشاور رو هم دور بزنه و باز تقصیرات گردن شما بیفته.من واقعا موندم چطوری روشون شده قضیه لباس زیرو به خانوادتون بگن؟سعی کنید کمتر بهش فکر کنید.راجبش کمتر حرف بزنید.برای خودتون برنامه تفریحی بزارید.به نظرم کاری کنید که بهتون خوش بگذره و ایشون به نحوی در جریان قرار بگیره که مثلا گربه هنوز زنده هست.و منتظر باشید که اونا میخوان چیکار کنن.








علاقه مندی ها (Bookmarks)