مشکل اینجاست که علاوه بر اینکه اون خانم باید از نظر مالی تامینتون کنه ، باید بهتون ادب هم یاد بده
که وقتی کسی لطف کرد براتون کامنتی گذاشت ، ادب حکم میکنه در قبالش مودب باشید و تشکر کنید
میتونستید بگید از نظرتون اصلا خوشم نیامد ولی بابت وقتی که برایم گذاشتید متشکرم
والسلام
ضمنا به قول خانم شکوه اینجا سایت همسریابی نیست.
امیدوارم معیارهای ازدواجتون به سمته صحیحی هدایت بشه که باعث پشیمانی در آیندتون نباشه








علاقه مندی ها (Bookmarks)