دوست عزیز چرا اینقدر با خشونت صحبت میکنید
من به عنوان یه دختر نظرمو میگم: همه دخترا و زنهاااز مردی که بخاطر پول بیان سمتشون متنفرن
هیچ زنی اینطور فکر نمیکنه که باید به شما در قبال ارتباطی که دارین پولی پرداخت بکنه
تشکرشده 262 در 104 پست
دوست عزیز چرا اینقدر با خشونت صحبت میکنید
من به عنوان یه دختر نظرمو میگم: همه دخترا و زنهاااز مردی که بخاطر پول بیان سمتشون متنفرن
هیچ زنی اینطور فکر نمیکنه که باید به شما در قبال ارتباطی که دارین پولی پرداخت بکنه
(آسمانی آبی) (سه شنبه 12 خرداد 94), abi.bikaran (سه شنبه 12 خرداد 94), alireza198 (سه شنبه 12 خرداد 94), شکوه (سه شنبه 12 خرداد 94)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)