سلام
فکر کنم توی یکی دیگه از تاپیکهاتون هم بهتون گفتم اگه برید روانشناس و دنبال درمان جدی باشید خیلی خوبه.

نوشته اصلی توسط
zzzz
فقط میخواستم بگم خدا برام کاری تو این دنیا نکرد هرکار کردم خودم تلاش کردم حتی مادرم گاهی واس بدبختیم دعا میکرد چون بیماری روانی داره .

نوشته اصلی توسط
zzzz
متاسفانه ما بافامیلای پدرو مادریم کلا کات هستیم .بابای من فقط خودشو قبول داره مثا پدرای دیگه نیسکه بفکرجهیزیه باشه ویابخواد دامادشوتحمل کنه ما میگه بزارید من بمیرم هرکاردوس دارید بریدبکنید بعداز مرگم حتی نمیذاره داداش ازدواج کنه خواستگاری نمیره براش داداشم27سالشه استخدام دولتیه ارشده اما دقیقا همین حسو به اونم داره میگه دختره بدبختت میکنه من نمیتونم بهش حرف بزنم اصلاحرف کسیوقبول نمیکنه چه برازدواج چه کارای دیگه
اگه همونطور که خودت گفتی پدر و مادرت بیماری روانی دارند ( مثالهایی که از پدرت زدی ورژن دیگه ای از افکار خودته. همون مشکلات را خودت هم داری)
یا به خاطر زندگی در محیط ناسالم و خانواده ناسالم
یا به خاطر ژن
یا بخاطر هر دو عامل
مشکل داری و باید بری دنبال درمان.
اگر بتونی
1- دست از سر جامعه و نمونه هایی که مثال می زنی و مقایسه هات برداری
2- دست از سر اون خدایی که تو ذهنت ساختی و به خاطرش خیلی کارها کردی و نکردی، برداری
3- ارزشهای زندگیت را مشخص کنی و به خاطر خودت، فقط خودت، اون ارزشها را رعایت کنی
یه کم آروم تر می شی.
شما لخت بری بیرون، یا با پوشیه، هیچ فرقی به حال خدا نمی کنه.
هفت هشت میلیارد آدم با زندگیهای جورواجور تو این دنیا هست، یه سره نشین مقایسه کن فلانی فلان کار را کرد من نکردم پس چرا خدا سوسکش نمی کنه
دست از سر مردم، مقایسه، خدا و .... بردار.
البته اینا با گفتن درست نمی شه. باید یه روانشناس خوب پیدا کنی کمکت کنه.
ایرادهات اساسیه.
اینجا هم بحث کردن در مورد حجاب و بی حجابی تو جامعه، تو را به جایی نمی رسونه.
معیار و ارزش مشخصی تو زندگیت نداری. درس خوندنت، حجاب و بی حجابیت، دوست پسر داشتن یا نداشتنت ... همه واسه دیگرانه.
(این دیگران شامل خدایی که اینقدر ازش طلبکاری هم می شه)
هر وقت به اون مرحله ای رسیدی که کاری را برای آرامش خودت انجام دادی یا ندادی، دیگه اینقدر سرگردون و بلاتکلیف نیستی.
نمی گم حجاب داشتن یا نداشتن ارزشه. هر کس باید و نبایدهای خودش را داره.
ولی می گم باید نبایدهات را خودت مشخص کن. نه چون دختر فلانی آرایش کرده و شوهر کرده، پس منم برم آرایش کنم !!!!!!!!!!
نتیجه گیریهات اشتباهه.
شما لخت هم که بگردی، با این اخلاق و رفتار، کسی بیشتر از یه هفته کنارت دوام نمی آره. چادر پیچ هم باشی همونطور.
روی شخصیتت کار کن. عزت نفست.
هیچ گاه به خاطر هیچ کس
دست از ارزشهایت نکش
چون زمانی که از تو دست بکشد
تو می مانی و یک من بی ارزش !
اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
مادر ترزا
ویرایش توسط شیدا. : سه شنبه 12 خرداد 94 در ساعت 16:00
علاقه مندی ها (Bookmarks)