به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 52

Hybrid View

  1. #1
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 07 خرداد 99 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1391-12-22
    نوشته ها
    4,428
    امتیاز
    70,050
    سطح
    100
    Points: 70,050, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    14,753

    تشکرشده 14,732 در 3,979 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    792
    Array
    سلام

    فکر کنم توی یکی دیگه از تاپیکهاتون هم بهتون گفتم اگه برید روانشناس و دنبال درمان جدی باشید خیلی خوبه.

    نقل قول نوشته اصلی توسط zzzz نمایش پست ها
    فقط میخواستم بگم خدا برام کاری تو این دنیا نکرد هرکار کردم خودم تلاش کردم حتی مادرم گاهی واس بدبختیم دعا میکرد چون بیماری روانی داره .
    نقل قول نوشته اصلی توسط zzzz نمایش پست ها
    متاسفانه ما بافامیلای پدرو مادریم کلا کات هستیم .بابای من فقط خودشو قبول داره مثا پدرای دیگه نیسکه بفکرجهیزیه باشه ویابخواد دامادشوتحمل کنه ما میگه بزارید من بمیرم هرکاردوس دارید بریدبکنید بعداز مرگم حتی نمیذاره داداش ازدواج کنه خواستگاری نمیره براش داداشم27سالشه استخدام دولتیه ارشده اما دقیقا همین حسو به اونم داره میگه دختره بدبختت میکنه من نمیتونم بهش حرف بزنم اصلاحرف کسیوقبول نمیکنه چه برازدواج چه کارای دیگه
    اگه همونطور که خودت گفتی پدر و مادرت بیماری روانی دارند ( مثالهایی که از پدرت زدی ورژن دیگه ای از افکار خودته. همون مشکلات را خودت هم داری)

    یا به خاطر زندگی در محیط ناسالم و خانواده ناسالم
    یا به خاطر ژن
    یا بخاطر هر دو عامل
    مشکل داری و باید بری دنبال درمان.

    اگر بتونی
    1- دست از سر جامعه و نمونه هایی که مثال می زنی و مقایسه هات برداری
    2- دست از سر اون خدایی که تو ذهنت ساختی و به خاطرش خیلی کارها کردی و نکردی، برداری
    3- ارزشهای زندگیت را مشخص کنی و به خاطر خودت، فقط خودت، اون ارزشها را رعایت کنی
    یه کم آروم تر می شی.

    شما لخت بری بیرون، یا با پوشیه، هیچ فرقی به حال خدا نمی کنه.
    هفت هشت میلیارد آدم با زندگیهای جورواجور تو این دنیا هست، یه سره نشین مقایسه کن فلانی فلان کار را کرد من نکردم پس چرا خدا سوسکش نمی کنه
    دست از سر مردم، مقایسه، خدا و .... بردار.

    البته اینا با گفتن درست نمی شه. باید یه روانشناس خوب پیدا کنی کمکت کنه.
    ایرادهات اساسیه.

    اینجا هم بحث کردن در مورد حجاب و بی حجابی تو جامعه، تو را به جایی نمی رسونه.

    معیار و ارزش مشخصی تو زندگیت نداری. درس خوندنت، حجاب و بی حجابیت، دوست پسر داشتن یا نداشتنت ... همه واسه دیگرانه.
    (این دیگران شامل خدایی که اینقدر ازش طلبکاری هم می شه)
    هر وقت به اون مرحله ای رسیدی که کاری را برای آرامش خودت انجام دادی یا ندادی، دیگه اینقدر سرگردون و بلاتکلیف نیستی.

    نمی گم حجاب داشتن یا نداشتن ارزشه. هر کس باید و نبایدهای خودش را داره.
    ولی می گم باید نبایدهات را خودت مشخص کن. نه چون دختر فلانی آرایش کرده و شوهر کرده، پس منم برم آرایش کنم !!!!!!!!!!

    نتیجه گیریهات اشتباهه.
    شما لخت هم که بگردی، با این اخلاق و رفتار، کسی بیشتر از یه هفته کنارت دوام نمی آره. چادر پیچ هم باشی همونطور.

    روی شخصیتت کار کن. عزت نفست.


    هیچ گاه به خاطر هیچ کس
    دست از ارزشهایت نکش
    چون زمانی که از تو دست بکشد
    تو می مانی و یک من بی ارزش !
    اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
    مادر ترزا
    ویرایش توسط شیدا. : سه شنبه 12 خرداد 94 در ساعت 16:00

  2. 4 کاربر از پست مفید شیدا. تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (سه شنبه 12 خرداد 94), گندم.م (پنجشنبه 05 آذر 94), بنیتا20 (پنجشنبه 21 خرداد 94), شکوه (سه شنبه 12 خرداد 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. عمو پورنگ وحشتناک !!!!
    توسط بابا. در انجمن طــــرح مشکلات کودکان: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: شنبه 18 دی 95, 15:08
  2. کمک کنید کامل خودمو عوض کنم و تیپم و رویه ام عوض کنم
    توسط مینای سخن گو در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 16
    آخرين نوشته: چهارشنبه 18 شهریور 94, 07:57
  3. ترس از پوشک گرفتن کودک
    توسط Nilofar mordab در انجمن طــــرح مشکلات کودکان: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: شنبه 12 مهر 93, 11:13
  4. دعوا سر پوشش
    توسط bahar89 در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 20
    آخرين نوشته: یکشنبه 18 اردیبهشت 90, 11:08
  5. علاقه به پوشک (عشق دوران کودکی)
    توسط sasan در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: یکشنبه 26 خرداد 87, 13:03

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 04:14 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.