
نوشته اصلی توسط
اعجاز عشق
سلام
من تنهاي عزيز فكر كنم كلا علاقه اي نداريد من در تاپيك شما اظهار نظر كنم .
نمي دانم با دقت خوندين متن رو يا نه .............
در هر صورت لطفا برگرد .......... قرار بود از راهنمايي دوستان استفاده كني .
شما از پست هر شخصي خوشت نيومد خيلي راحت مي توني گزارش بزني مديران گرامي پاك كنند.
علاقه مندی ها (Bookmarks)