به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 47

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 04 مرداد 94 [ 04:54]
    تاریخ عضویت
    1393-1-22
    نوشته ها
    17
    امتیاز
    1,280
    سطح
    19
    Points: 1,280, Level: 19
    Level completed: 80%, Points required for next Level: 20
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    42

    تشکرشده 12 در 8 پست

    Rep Power
    0
    Array

    بخاطر نیاز جنسی بمونم یا بیخیال و طلاق؟

    سلام
    لطفا کمکم کنید 29 سالمه شوهرم 30 . سه ساله ازدواج کردیم.تقریبا بلایی نیست که سرم نیاورده باشه .اول از همه صحبت های خواستگاری رو تقریبا مسایل مهمش رو زد زیرش و گفت قولی نداده.
    با هر اختلافی تلفن میکرد به مادرش و مادرش که 5 دقیقه ای خونمون بود میامد و با بی احترامی منو وادار میگرد به حرف شوهرم گوش بدهم.(شدیدا اعتقاد به مردی گفتن زنی گفتن دارن خانواده اش)
    من از خانواده ام دور بودم و توی غربت 2 سال تمام سعی کردم هیچ کدام از مشکلاتم را نفهمند.
    خدا شاهده که من چی کشیدم .خرجی نمیداد ، نمیذاشت برم بیرون یا حتی کلاس یا باشگاه نمیذاشت برم، چند بار برخورد فیزیکی بدی باهام داشت حتی یه بار تو خیابان و جلو همه ، 4 روز در را قفل کرد و منو زندانی کرد تو خونه ، خرید خونه اصلا و ابدا در حد شان من نبود ، برای دیدن خانواده ام آزارم میداد و حتی اواخر گفت باید قطع ارتباط کنیم. شدیدا بهم در همه مسایل گیر میداد حتی در آشپزی معمولا وانمود میکرد که داره به زور غذا میخوره، مشکل زود ارضایی شدید داشت که با اصرار من رفتیم دکتر که فهمیدم واریس بیضه داره و دکتر براش جراحی و قرص تجویز کرد که هیچ کدام را انجام نداد حتی قرص را نخورد.آنقدر از من پیش خانواده اش بد گفت که دیگه هر چی تلاش میکردم که احترام ها و صمیمیت ها حفظ بشه نشد که نشد. 4 بار به شکل های متفاوت منو از خونه بیرون کرده .هر بار ازش میخواستم که کمی محبت کنه و میگفتم از افسرده شدن و تنهایی میترسم میگفت محبت و گل خریدن را با خودت به گور میبری. و .....
    البته یه نکته بگم هر بار که ازش دلیل بد رفتاری هاشو میپرسیدم میگفت من ازت 1 چیز میخوام باید فلان جا از حالا به بعد چادر بزنی که البته من بعد مقاومت به حرفش گوش میدادم و چاره ای نداشتم جز قبول زور گویی هاش ولی دفعه بعد یه جای جدید هم میگفت باید بپوشی تا جایی که من قبول کردم حتی کنار دریا هم چادر بپوشم و جز داماد هامون کسی بدون چادر منو نبینه.قضیه چادر از مسایلی بود که تو خاستگاری مطرح شد و ایشون زد زیرش.

    خانواده ام از تیر ماه گذشته برای اولین بار موضوع منو فهمیدن و ازم حمایت کامل کردن و الان نزدیک 8 ماه است که منزل پدرم هستم و شوهرم درخواست تمکین داده .ولی چون هیچ کدام از بزرگتر هاش نمیخوان اشتباهات شوهرم را قبول کنن و مدام ازش طرفداری میکنن ،دیگه هیچ امیدی به این زندگی ندارم .فقط ترسم از اینه که نکنه بعد طلاق از لحاظ جنسی دچار مشکل بشم چون طبع گرمی دارم و نمیخوام به گناه بیفتم.هر چند شاید به جرئت بتونم بگم توی 2 سالی که پیش هم بودیم حتی یه رابطه جنسی که من ارضا بشم نداشتیم.راستش از تنهایی میترسم.با توجه به بد اخلاقی های خانوادش دیگه پدر و مادرم هم که به هیچ عنوان راضی به طلاق نبودن راضی شدن.

  2. کاربر روبرو از پست مفید eli90 تشکرکرده است .

    grey-sm (دوشنبه 11 خرداد 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: سه شنبه 02 مهر 92, 00:43
  2. معرفی ودانلودكتب روانشناسی کاربردی درحوزه تغییرات فردی،خودشناسی
    توسط مدیرهمدردی در انجمن معرفی کتب روانشناسی
    پاسخ ها: 18
    آخرين نوشته: دوشنبه 06 دی 89, 14:43
  3. +کسی که دوسش دارید؟یا کسی که دوستون داره؟
    توسط محمدرضا در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: شنبه 31 فروردین 87, 09:08
  4. +کسی که دوسش دارید؟یا کسی که دوستون داره؟
    توسط محمدرضا در انجمن ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: سه شنبه 02 بهمن 86, 15:25

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:09 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.