به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 16

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 01 اردیبهشت 95 [ 00:04]
    تاریخ عضویت
    1394-2-01
    نوشته ها
    128
    امتیاز
    2,990
    سطح
    33
    Points: 2,990, Level: 33
    Level completed: 60%, Points required for next Level: 60
    Overall activity: 20.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    308

    تشکرشده 219 در 87 پست

    Rep Power
    35
    Array
    کاملا درک می کنم که چقدر دلسوز خواهرتون و بچه هاش هستید
    و به نظر می رسه ادم منطقی باشید که به هر دوطرف دعوا توجه می کنید

    به نظر من پول دادن به خواهرتون اشتباه محض هست
    به قول دوستون ماهیگیری یادش بدهید چول را بدهید به یه مشاور که روش زندگی و برخورد را یادش بدهد

    دلم برا این دوتا بچه می سوزه خیلی کوچک هستن که شاهد این کشمکشها و دعوای پدر و مادرشون شدن
    با خواهرتون صحبت کنید لازم نیس جلسه یه ساعته بزارید فقط گاهی که میبینیدش بهش یاداوری کنید
    که الان دوره ای هست که پدر و مادر رو بچه هاشون سرمایه گزاری میکنند
    یا مثلا فلان همکارم میگفت که ساعت 4 که خسته میرسه خونه میره با بچه اش پارک که بچه اش شادی دوران کودکی را حس کنه (از خودتون بسازید و بگید ) -گاهی بهش بگید که طلاق گرفتی می خوای چی کار کنی ؟ شوهر کنی ؟!!!!!! اسم طلاق بیاد رو بچه هات ؟همه مشکلات بچه ها را تنهایی تحمل کنی ؟
    می خوای مسیر را برای خیانتهاو هوس بازیهای اقا باز کنی ؟

    به نظر من خواهر شما و شوهرش دو تا کیسی هستن که به هم میان (یعنی هر دو طرف مقصر هستن )
    حالا شما هر چند که نمی تونی رو شوهرش اثری بزاری اما میتونی رو خواهرت یه اثر مثبت برای حداقل حداقل حداقل چند ساعت داشته باشی برا چن ساعت حال خواهرت را بهتر کنی که در نتیجه رو رفتارش بابچه ها و شوهرش تاثیر میذاره

    در ضمن باید عرض کنم با وکیل جماعت تو این مورد مشورت نکن و نزار که خانوادت برن سمت وکیل
    چون وقتی شکایتی طرح بشه و دادگاهی طرح شد کاسبی این گروه روننق می گیره ضمن اینکه وقتی کار به شکایت و دادگاه رسید کار خیلی خراب میشه و دلگیری پیش میاد دو طرف روشون به روی هم باز میشه به فکر تلافی می افتن و....

    امیدوارم هیچ بچه ای در هیچجای دنیا از محبت پدر و مادر محروم نباشه و همه بچه ها کودکی شادی داشته باشن

  2. 2 کاربر از پست مفید کمال تشکرکرده اند .

    amir-salatin (دوشنبه 11 خرداد 94), واحد (دوشنبه 11 خرداد 94)

  3. #2
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 22 آبان 98 [ 15:44]
    تاریخ عضویت
    1394-2-20
    نوشته ها
    16
    امتیاز
    3,492
    سطح
    36
    Points: 3,492, Level: 36
    Level completed: 95%, Points required for next Level: 8
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran1000 Experience Points
    تشکرها
    11

    تشکرشده 6 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط کمال نمایش پست ها
    کاملا درک می کنم که چقدر دلسوز خواهرتون و بچه هاش هستید
    و به نظر می رسه ادم منطقی باشید که به هر دوطرف دعوا توجه می کنید

    به نظر من پول دادن به خواهرتون اشتباه محض هست
    به قول دوستون ماهیگیری یادش بدهید چول را بدهید به یه مشاور که روش زندگی و برخورد را یادش بدهد

    دلم برا این دوتا بچه می سوزه خیلی کوچک هستن که شاهد این کشمکشها و دعوای پدر و مادرشون شدن
    با خواهرتون صحبت کنید لازم نیس جلسه یه ساعته بزارید فقط گاهی که میبینیدش بهش یاداوری کنید
    که الان دوره ای هست که پدر و مادر رو بچه هاشون سرمایه گزاری میکنند
    یا مثلا فلان همکارم میگفت که ساعت 4 که خسته میرسه خونه میره با بچه اش پارک که بچه اش شادی دوران کودکی را حس کنه (از خودتون بسازید و بگید ) -گاهی بهش بگید که طلاق گرفتی می خوای چی کار کنی ؟ شوهر کنی ؟!!!!!! اسم طلاق بیاد رو بچه هات ؟همه مشکلات بچه ها را تنهایی تحمل کنی ؟
    می خوای مسیر را برای خیانتهاو هوس بازیهای اقا باز کنی ؟

    به نظر من خواهر شما و شوهرش دو تا کیسی هستن که به هم میان (یعنی هر دو طرف مقصر هستن )
    حالا شما هر چند که نمی تونی رو شوهرش اثری بزاری اما میتونی رو خواهرت یه اثر مثبت برای حداقل حداقل حداقل چند ساعت داشته باشی برا چن ساعت حال خواهرت را بهتر کنی که در نتیجه رو رفتارش بابچه ها و شوهرش تاثیر میذاره

    در ضمن باید عرض کنم با وکیل جماعت تو این مورد مشورت نکن و نزار که خانوادت برن سمت وکیل
    چون وقتی شکایتی طرح بشه و دادگاهی طرح شد کاسبی این گروه روننق می گیره ضمن اینکه وقتی کار به شکایت و دادگاه رسید کار خیلی خراب میشه و دلگیری پیش میاد دو طرف روشون به روی هم باز میشه به فکر تلافی می افتن و....

    امیدوارم هیچ بچه ای در هیچجای دنیا از محبت پدر و مادر محروم نباشه و همه بچه ها کودکی شادی داشته باشن
    من از کمتر نظری بسیار خوشحال میشم اما از نظر شما بسیار خوشحال شدم چون توش واقعا یه حس خوب از هم دلی بود و هم دردی بود
    ممنون از حرفاتون
    دلیل حمایت مالی ما از خواهرم فقط بیشتر برای نزدیک شدنش به ما و حرف شنوی بیشتر که کم کم داریم میبینیم اثراتشو
    در مورد صحبت کردن همه این کارارو انجام دادیم و میدیم
    اما متاسفانه خواهر من باوری که از زندگیش به دست آورده دقیقا اینه
    که میگه من خیلی خوب بودم اما اون نبود بد شد و بد مونده حالا قول داد عوض بشه نشد اوکی مثلا من همینجوری قبولش کردم (در صورتی که نکرده و شب و روز در تلافی انتقام رفتارهای بد اونه و این هم مزید بر علت شده تا رفتارهای بد خودشو نبینه و تغیری نده) و اونم باید منو همینجوری قبول کنه
    کاملا از بچه هاش دل کنده به صورت عجیب و تمام محبت و نیازش به بچه رو بعضی وقتا که بچه های خواهر دیگمو می بینه برطرف میکنه و عملا کاری کرده که بچه ها بچسبن به باباشون
    و میگه یا با همین روند شوهرم اوکی و این زندگی ادامه پیدا میکنه و منم به کارا و علایقم می پردازم
    یا هم منو طلاق میده و از شر سر کوفتاش سر زنشاش قبول نداشتناش راحت میشم و میرم برای خودم کار و زندگی می کنم

    نمیدونید چقدر بهم میریزم بافکر کردن ب مشکلات و بچه های نازنینش به اینکه باباشون از عشق این بچه ها به مامانم و آرزوی شب خونه ما خوابیدن سوء استفاده میکنه
    و شرط میزاره که به شرطی که بردمتون تا رسیدین بگید مامانی جون دخترتون خیلی بده همش با ما دعوا میکنه و سرمون داد میزنه حوصله ما رو نداره

    تا مامان و بابام و تحریک کنه به قول خودش ضد خواهرم جالبه که با خودش فکر نمیکنه که ما بچه هار و بهتر از خودش میشناسیم و تابلو که این حرف و یادش داده اما از اون ورم رفتارهای خواهرمو میبینم این اونقدرم بی راه به بچه ها این حرفا رو یاد نداده

    در مورد وکیل هم کاملا حق با شماس دفعه پیش که دعواشون شد 99% تقصیر وکیل بود که همش به این گفته بود تو بیا یه شکایت بنویس به من 2 میلیون بیانه بده من اینو بدبخت میکنم فلان فلان که بعدا خودش تقریبا فهمین که وکیله زیر تمام حرفای اولش زد به دلیل اینکه شوهر خواهرم هیچ سند و مدرکی به نامش نیس حتی تو سر کارشم حقوق کارگری دریافت میکنه ا ز مدیرش به دلیل فرار مالیاتی و بیمه
    بعضی وکیلها واقعا بی انصاف و بی مرام و معرفت هستن
    ---------------------------------------------------------------------------------------
    دوستان لطفا منو تو پیدا کردن یه مشاور خوب که صرفا دنبال جنبه مالی نیست و تجربه خوبی ازش دارید بهم معرفی کنید


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 11:35 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.