
نوشته اصلی توسط
کمال
کاملا درک می کنم که چقدر دلسوز خواهرتون و بچه هاش هستید
و به نظر می رسه ادم منطقی باشید که به هر دوطرف دعوا توجه می کنید
به نظر من پول دادن به خواهرتون اشتباه محض هست
به قول دوستون ماهیگیری یادش بدهید چول را بدهید به یه مشاور که روش زندگی و برخورد را یادش بدهد
دلم برا این دوتا بچه می سوزه خیلی کوچک هستن که شاهد این کشمکشها و دعوای پدر و مادرشون شدن
با خواهرتون صحبت کنید لازم نیس جلسه یه ساعته بزارید فقط گاهی که میبینیدش بهش یاداوری کنید
که الان دوره ای هست که پدر و مادر رو بچه هاشون سرمایه گزاری میکنند
یا مثلا فلان همکارم میگفت که ساعت 4 که خسته میرسه خونه میره با بچه اش پارک که بچه اش شادی دوران کودکی را حس کنه (از خودتون بسازید و بگید ) -گاهی بهش بگید که طلاق گرفتی می خوای چی کار کنی ؟ شوهر کنی ؟!!!!!! اسم طلاق بیاد رو بچه هات ؟همه مشکلات بچه ها را تنهایی تحمل کنی ؟
می خوای مسیر را برای خیانتهاو هوس بازیهای اقا باز کنی ؟
به نظر من خواهر شما و شوهرش دو تا کیسی هستن که به هم میان (یعنی هر دو طرف مقصر هستن )
حالا شما هر چند که نمی تونی رو شوهرش اثری بزاری اما میتونی رو خواهرت یه اثر مثبت برای حداقل حداقل حداقل چند ساعت داشته باشی برا چن ساعت حال خواهرت را بهتر کنی که در نتیجه رو رفتارش بابچه ها و شوهرش تاثیر میذاره
در ضمن باید عرض کنم با وکیل جماعت تو این مورد مشورت نکن و نزار که خانوادت برن سمت وکیل
چون وقتی شکایتی طرح بشه و دادگاهی طرح شد کاسبی این گروه روننق می گیره ضمن اینکه وقتی کار به شکایت و دادگاه رسید کار خیلی خراب میشه و دلگیری پیش میاد دو طرف روشون به روی هم باز میشه به فکر تلافی می افتن و....
امیدوارم هیچ بچه ای در هیچجای دنیا از محبت پدر و مادر محروم نباشه و همه بچه ها کودکی شادی داشته باشن
علاقه مندی ها (Bookmarks)