
نوشته اصلی توسط
فدایی یار
دوست عزیز...
راستش خواستم یک چیزایی بگم و...
البته درسته بین بد و بدتر باید بد رو انتخاب کرد...
ولی واقعا فکر نمی کنید الان بعد این همه رابطه و تجربه هایی که داشتید خیلی دیر نیست تازه به این فکر کنید که مناسب هم هستید یا خیر؟
و این که بعد این اتفاق ها (ببخشید قصدم سرزنش نیست اصلا) شما مثلا با یک دختر دیگه و اون خانم با یک پسر دیگه ازدواج کنه و...
به نظرم بهتره نظر کارشناسان سایت رو حتما بپرسید.
آقای فدایی یار، شما فرض کن دوستمون عقد بوده و به یه سری مشکلات برخورده و داره می پرسه جدا بشم یا عروسی بگیرم؟
اصلا فرض کنید ازدواج کردن الان به مشکل رسیدن و میخواد بدونه جدا بشه یا نه.
بحث رابطه شون یه موضوع جداست،
صرفا چون رابطه داشتن که نباید بیفتن تو چاه.
اگر ایشون رابطه داشته، اون خانم هم داشته. یه کمکی هم اون باید بکنه. چه چیزی را در ازای به نتیجه رسیدن رابطه داره می ذاره وسط؟
امیدوارم تاپیک منحرف نشه به سمت موضوع تکراری و جنجالی " باید رابطه قبلیمون را به نفر بعدی بگیم یا نه"
این که بعدا چه باید بکنند و چطور ازدواج کنند، موضوع دیگه ای هست.
باید رابطه شون را هم به عنوان یه عامل تاثیر گذار در تصمیم گیری در نظر بگیرن و یه سهمی هم به این موضوع بدن،
ولی نه این که چون رابطه داشتند ازدواج کنند و دو سال بعد با جار و جنجال و از دست دادن سرمایه و درگیر کردن خانواده ها و .... جدا بشن.
اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
مادر ترزا
علاقه مندی ها (Bookmarks)