به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 13

Hybrid View

  1. #1
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 07 خرداد 99 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1391-12-22
    نوشته ها
    4,428
    امتیاز
    70,050
    سطح
    100
    Points: 70,050, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    14,753

    تشکرشده 14,732 در 3,979 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    792
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط شکوه نمایش پست ها

    البته باور کنید مشکل این جاست که من متاسفانه تا به حال خواستگاری که موافق شرایط کار خانم ها نه من!!! باشه نداشتم.

    ازدواج درست و به موقع مهم تر از کاره. قبول دارم. اما....


    اما خواستم بگم من دنبال ازدواجم و میدونم که معامله است میدونم طرفم با من صادق نیست و من باید بدوام که بشناسمش و دارم تمام

    ترس و بدبینی و حس ناامنی تا حدی توی نوشته های مختلفت دیده می شه. موضوع تا این حد هم سیاه نیست که شما بگی طرفم با من صادق نیست و خودم باید افکار واقعیش را کشف کنم! گاهی اوقات اون چیزی که ما بهش می گیم دروغ، ناشی از برداشتهای متفاوت ما، شخصیتهای متفاوت ما، خانواده ها و فرهنگهای متفاوت و ... است.


    تلاشمو میکنم که همه چیز رو با هم داشته باشم، همسری خوب و زندگی خودم. اگه همسرم رو مناسب پیدا کنم قطعا تو بحث حجم کارم تجدید نظر میکنم. انعطاف دارم اما یه سری ترسا مثل ترس از طلاق و ... نمیذاره که راحت بگم من بین همسر و شغل فقط همسر میخوام. مطمئنم کاملا من رو درک میکنید.

    یه جا گفته بودی برای رشد و شکوفایی استعدادهام قصد کار کردن دارم
    اینجا به نظرم یه لایه دیگه را باز کردی و ترس از طلاق و فقر و .... را دلیل کار کردنت گفتی.


    راست میگید زندگی که کار نیست فقط. نگران اینکه نمیدونم کار یا زندگی جایگاهشون چیه نباشید درک میکنم و میدونم جایگاه ازدواج برتره اما داشتن همه چیز در کنار هم واقعا وسوسه
    کننده است. دنبال اینم که تا حد ممکن امتیازهای دلخواهم رو بگیرم.
    ممنون.
    سوال جوابها و سخنرانیها که گفتی برای کلاسهای درسی هست، نه برای جلسه خواستگاری.
    آموزشش که نمی خوای بدی، نظرت را قراره بگی.

    اگر هدفت حفظ کار و داشتن استقلال مالی در کنار رشد و شکوفایی هست، لازم نیست خواستگارت را اینقدر بترسونی.
    یک شغل نیمه وقت هم می تونه شما را به این اهداف برسونه.

    اغلب شغل ها امکان تعدیل کردن شرایطشون هست. به جای رفتن به کارگاه، می شه تو دفتر شرکت بود. می شه تو همون زمینه تدریس کرد و خیلی راههای دیگه.
    من تصوری از محیط مردونه کار شما ندارم. محیط مختلط منظورتونه یا مردانه صرف؟ یعنی شما تنها زن تو این شغل و صنعت هستی؟
    مردانه که می گید آدم حس می کنه یه گروه فضانورد می خوان بفرستن فضا و شما تنها زن بین اونا هستید. ناخودآگاه آدم یه قدم می ره عقب که تامل کنه.


    استقلال مالی و شکوفایی الزاما به شاغل بودن نیست. شاغل بودن یه راه عمومی پر رفت و آمد برای این منظوره.
    از راه کم رفت و آمد هم می شه به همون هدف برسی.

    ----------------------------------------
    متنهات پارگراف بندی نداره و خوندنش سخته.
    اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
    مادر ترزا
    ویرایش توسط شیدا. : یکشنبه 10 خرداد 94 در ساعت 11:28

  2. 3 کاربر از پست مفید شیدا. تشکرکرده اند .

    (آسمانی آبی) (یکشنبه 10 خرداد 94), واحد (یکشنبه 10 خرداد 94), شکوه (یکشنبه 10 خرداد 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 04:14 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.