به نظر من آدم اگه بخواد با نمایش زیبایی های ظاهری به دنبال ارزش پیدا کردن و دیده شدن باشه اینو بدون که اگه به هر دلیلی مثل افزایش سن،حادثه،بیماری و ..این زیبایی از بین بره،ارزش و احترامتون هم از بین خواهد رفت.
پس بهتره به دنبال زیبایی های درونی مثل علم،هنر،اخلاق نیک و خوش خلقی بود که هیچوقت از بین نمیره.
در ضمن من هم خودم چادری ام ولی همیشه خیلی خوشتیپ و با کلاسم.مگه خوشتیپ بودن نشونه جلف بودنه که به اون خانم میگی از چادریایی که با ساپورت و با هرکفشی و آرایش غلیظ میان بیرون خوشت نمیاد.مگه اون خانم اینطور بود؟
و این نظراتی هم که اکثر آقایون در مورد حجاب دارن اصلا هم شعار نیست.اگه پسریو میبینی که دنبال دخترای بدحجاب بیشتر هست واسه هوسشه. وگرنه چیزی که تو جامعه بیشتر غالبه اینه که آقایون از خانمای باحجابتر و با حیاتر واسه ازدواج بیشتر خوششون میاد.و بیشتر میپسندن.








علاقه مندی ها (Bookmarks)