سلام دوست من
میخواستم مسأله ای رو بیان کنم شاید مفید باشه،
زیبایی اولیه هر انسانی خدادادیه،و قطعا همه زیبا هستن ،همونطور که میدونین زیبایی کاملا نسبیه و نمیخوام اینجا وارد این مبحث بشم،اما حفظ این زیبایی و داشتن تناسب اندام کاملا دست خود ماست،شک نکنید اگر به تناسب اندامتون و شادابی پوست و چهرتون و زیبایی درونتون که تجلی گر در ظاهرتون هم هست اهمیت بدین و براش وقت و انرژی صرف کنید کاملا جاذب جنس مخالف خواهید بود،لطفا کورکورانه زیبایی و شادابی و تناسب اندام رو با جلف بودن و هفت قلم آرایش و بی بندوباری اشتباه نگیرین،همه ما خانوم های ساده پوش و ورزشکار زیادی رو دیدیم که کاملا متناسب و به قاعده هستن،بجای این ناراحتی ها،به درونتون برسید،اندامتون رو متناسب و سالم کنید،به پوست و موی خود برسید،شاداب باشید و متناسب لباس بپوشید،از مطالب خوب و آموزنده قواعد درست لباس پوشیدن بهره ببرید،بله انسان موجودی آموزش محوره،همه ی اینها نیاز به آموزش و گذاشتن وقت و انرژی داره،شما قطعا زیبا هستید اما فراموش کردید به زیبایی و تناسبتون رسیدگی کنید،بزودی به افکار منفی و آزار خودتون خواهید خندید،آقایون هم بدنبال دختران سالم بانشاط و خوشفکر هستن نه یه تابلوی نقاشی با ابروهای رو به آسمون و آرایش غلیظ و موهای بلوند سوخته و نگینای مختلف روی لب و ...
اینها فقط محض سرگرمی دو روزه مورد استفاده قرار میگیرن،اگه مایلید چنین دیدی نسبت بهتون باشه بسم اله،اگه دنبال زیبابی واقعی هستید بهتره دختران بظاهر زیبای هفت قلم آرایش ایرانی و ترک و عرب رو فراموش کنید و کمی از دختران اروپایی و امریکایی الگو بگیرید از نظر سادگی ظاهرشون،بله از هر چیز خوب باید الگو گرفت،البته نه از سلبریتیهاشون بلکه آدمهای معمولیشون چون شما هم بازیگر یا خواننده نیستین و انسان معمولی هستین،موفق باشین








علاقه مندی ها (Bookmarks)