به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 52

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 01 مهر 94 [ 22:46]
    تاریخ عضویت
    1393-3-27
    نوشته ها
    46
    امتیاز
    1,345
    سطح
    20
    Points: 1,345, Level: 20
    Level completed: 45%, Points required for next Level: 55
    Overall activity: 2.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 51 در 25 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام دوست من
    میخواستم مسأله ای رو بیان کنم شاید مفید باشه،
    زیبایی اولیه هر انسانی خدادادیه،و قطعا همه زیبا هستن ،همونطور که میدونین زیبایی کاملا نسبیه و نمیخوام اینجا وارد این مبحث بشم،اما حفظ این زیبایی و داشتن تناسب اندام کاملا دست خود ماست،شک نکنید اگر به تناسب اندامتون و شادابی پوست و چهرتون و زیبایی درونتون که تجلی گر در ظاهرتون هم هست اهمیت بدین و براش وقت و انرژی صرف کنید کاملا جاذب جنس مخالف خواهید بود،لطفا کورکورانه زیبایی و شادابی و تناسب اندام رو با جلف بودن و هفت قلم آرایش و بی بندوباری اشتباه نگیرین،همه ما خانوم های ساده پوش و ورزشکار زیادی رو دیدیم که کاملا متناسب و به قاعده هستن،بجای این ناراحتی ها،به درونتون برسید،اندامتون رو متناسب و سالم کنید،به پوست و موی خود برسید،شاداب باشید و متناسب لباس بپوشید،از مطالب خوب و آموزنده قواعد درست لباس پوشیدن بهره ببرید،بله انسان موجودی آموزش محوره،همه ی اینها نیاز به آموزش و گذاشتن وقت و انرژی داره،شما قطعا زیبا هستید اما فراموش کردید به زیبایی و تناسبتون رسیدگی کنید،بزودی به افکار منفی و آزار خودتون خواهید خندید،آقایون هم بدنبال دختران سالم بانشاط و خوشفکر هستن نه یه تابلوی نقاشی با ابروهای رو به آسمون و آرایش غلیظ و موهای بلوند سوخته و نگینای مختلف روی لب و ...
    اینها فقط محض سرگرمی دو روزه مورد استفاده قرار میگیرن،اگه مایلید چنین دیدی نسبت بهتون باشه بسم اله،اگه دنبال زیبابی واقعی هستید بهتره دختران بظاهر زیبای هفت قلم آرایش ایرانی و ترک و عرب رو فراموش کنید و کمی از دختران اروپایی و امریکایی الگو بگیرید از نظر سادگی ظاهرشون،بله از هر چیز خوب باید الگو گرفت،البته نه از سلبریتیهاشون بلکه آدمهای معمولیشون چون شما هم بازیگر یا خواننده نیستین و انسان معمولی هستین،موفق باشین

  2. 2 کاربر از پست مفید nana67 تشکرکرده اند .

    zzzz (شنبه 09 خرداد 94), باغبان (شنبه 09 خرداد 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. عمو پورنگ وحشتناک !!!!
    توسط بابا. در انجمن طــــرح مشکلات کودکان: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: شنبه 18 دی 95, 15:08
  2. کمک کنید کامل خودمو عوض کنم و تیپم و رویه ام عوض کنم
    توسط مینای سخن گو در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 16
    آخرين نوشته: چهارشنبه 18 شهریور 94, 07:57
  3. ترس از پوشک گرفتن کودک
    توسط Nilofar mordab در انجمن طــــرح مشکلات کودکان: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: شنبه 12 مهر 93, 11:13
  4. دعوا سر پوشش
    توسط bahar89 در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 20
    آخرين نوشته: یکشنبه 18 اردیبهشت 90, 11:08
  5. علاقه به پوشک (عشق دوران کودکی)
    توسط sasan در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: یکشنبه 26 خرداد 87, 13:03

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 16:06 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.