سلام دوست عزیز
یکم در مورد کاری که میخوای انجام بدی فکر کن
آدم میتونه با حجاب هم شیک بگرده لازم نیست که بخوای طرز پوششت رو عوض کنی باید طرز فکرتو نصبت به زندگی عوض کنی
من که یه پسر هستم به شخصه اصلا طرف دخترهایی که طرز پوششون درست نیست نمیرم و اکثر پسرها هم همینطور هستن و بیشتر هدفشون دوستیه، اینقدر زندگی خودتون رو با دوستات مقایسه نکن توی این انجمن یه گشتی بزنی میبینی نتیجه ازدواج کسایی که از نظر اعتقادی با هم فرق داشتن چیه{پسر مذهبی، دختر غیر مذهبی }
بزار رک بهتون بگم به نظر من شما توی شخصیتتون یه سری ضعف داری که مهم ترین اونا نداشتن اعتماد به نفس و عزت نفسه و شما میخوای با این کارت اون ضعف هایی رو که داری پشت جسمت و ظاهرت پنهان کنی تا بقیه نتونن این چیزا رو ببینن و به نظر من اینکه بخوای از جسمت برای بهت نشون دادن شخصیتت استفاده کنی اصلا کار درستی نیست و شما رو در مسیری قرار میده که باعث میشه بقیه از جسمت سوءاستفاده کنن و بعدش تنهات بزارن درست همون کاری که اون پسر خواست کنه و خودت هم خوب میدونی اصلا ارزشتو نداشت، نباید به خاطر اینکه به یه آدم بی ارزش برسی از ارزش های خودت کم کنی
ان شاءالله خدا راه درست رو به هممون نشون بده
موفق باشید
یاعلی...








علاقه مندی ها (Bookmarks)