به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 62

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 03 اردیبهشت 95 [ 13:04]
    تاریخ عضویت
    1393-12-26
    نوشته ها
    103
    امتیاز
    4,880
    سطح
    44
    Points: 4,880, Level: 44
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 70
    Overall activity: 8.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsTagger First Class3 months registered
    تشکرها
    934

    تشکرشده 329 در 91 پست

    Rep Power
    38
    Array
    سلام من تنهای عزیزم، با اجازه شما که صاحب تایپک هستی :)... اینجا بچه های خوبی داره که لطف و مهرشون از پشت نت هم حس میشه و و خدارو شکر به خاطر انرژی مثبتی که حضورشون و قلم اشون منتقل میکنه... شکوه خانم عزیزم خوشحالم که این قد پست خوب و مفیدی به قصد کمک به خواهر گلمون من تنهایی عزیز گذاشتی ، من حقیقتا لذت بردم از خوندن پستت مثل همیشه[IMG]file:///C:/Users/Laptop/AppData/Local/Temp/msohtmlclip1/01/clip_image001.gif[/IMG].. هم تو و هم شیدا از دید روان شناسی که کاملا مشخصه با مطلالعه و یا تجربه و اموخته هاتونه راهنمایی میکنید و من حقیقتا لذت میبرم و استفاده میکنم.. خیلی ممنونم ازتون... در مورد کتاب هم خوشحالم که مشتاق شدی که بخونی ، امیدوارم از خوندنش لذت ببری و برات مفید باشه... منم مشتاق شدم کتاب بازی ها رو که نوشتی بخونم و همین طور لینک هایی که گذاشتین... مرسی :)... من تنهای عزیزم گاهی نحوه برخورد ما با سختی ها و مشکلاتمون و رنج هامون از خود اون سختی و رنج کشنده تر هست... به قول اقای تروولث که توی تایپیکم نوشت :"ممکنه این تصور پیش بیاد که مشکل به این واضحی که از بس شایع هست حاجت به بیانش هم نیست داره نادیده گرفته میشه یا ابعاد مختلفش در نظر گرفته نمیشه یا راهکاری براش قابل ارائه نیست یا میشه سر هم بندیش کرد و فرستادش دنبال نخود سیاه؛ نه عزیزم اینطور نیست . چون اگر کسی چنین جبهه ای بگیره برای خودش هم واضح هست که باید بره پی کارش و حرفش خریداری ندارد" .... من وقتی این رو خوندم فهمیدم که درک میشم و حق دارم و همین من رو دلگرم کرد که مشکلم من و خواسته ام چه قد معقول و منطقیه هر چند نتونم بهش برسم چون تنها چیزیه که دست من به تنهایی نیست و دو طرفه باید باشه... و بعدش هم این جمله اشون که "که مقصود زندگی طیبه است ، روحی وجسمی . با ... یا، بی... و برای رسیدن به آن باید خلاق هم بود نه آنکه همین ها رو هم که داریم خراب کنی.... " من مشکلم و رنج پابرجاست ولی حالا من نگاهم رو عوض کردم و حالم خوش تر هست و دیگه برام غول بزرگی نیست که بتونه من رو از پا دربیاره.. در عین حال برای حلش هم منفعل نیستم و هر چی باید انجام بدم میدم... خواهش میکنم به عنوان خواهر بزرگترت میگم دست از منفی نگری بردار ... و همین جا به کمک بچه های دوست داشتنی و مهربون و باهوش اینجا که پست های خوبی هم برات گذاشتن به خودت و درونت برگردد .. انشالله همه چی خوب بشه و به خواسته هات به بهترین شکل برسی

  2. 5 کاربر از پست مفید یه دختر سرگردان تشکرکرده اند .

    lalejam (یکشنبه 17 خرداد 94), اعجاز عشق (جمعه 08 خرداد 94), تروولث (یکشنبه 17 خرداد 94), شکوه (جمعه 08 خرداد 94), شیدا. (جمعه 08 خرداد 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: دوشنبه 26 بهمن 94, 19:57
  2. (توهم همه چیز دانی ) استفاده نادرست از شبکه های اجتماعی و توهم دانش
    توسط مدیرهمدردی در انجمن مهارتهای ارتباطی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: شنبه 10 بهمن 94, 17:26
  3. پاسخ ها: 31
    آخرين نوشته: چهارشنبه 09 مرداد 92, 19:59
  4. +تاریخچهٔ جنسی‌ همسر آیندتون چقدر براتون مهمه
    توسط kamran2007 در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 88
    آخرين نوشته: سه شنبه 28 مهر 88, 11:08

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 04:14 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.