سلام من تنهای عزیزم، با اجازه شما که صاحب تایپک هستی :)... اینجا بچه های خوبی داره که لطف و مهرشون از پشت نت هم حس میشه و و خدارو شکر به خاطر انرژی مثبتی که حضورشون و قلم اشون منتقل میکنه... شکوه خانم عزیزم خوشحالم که این قد پست خوب و مفیدی به قصد کمک به خواهر گلمون من تنهایی عزیز گذاشتی ، من حقیقتا لذت بردم از خوندن پستت مثل همیشه[IMG]file:///C:/Users/Laptop/AppData/Local/Temp/msohtmlclip1/01/clip_image001.gif[/IMG].. هم تو و هم شیدا از دید روان شناسی که کاملا مشخصه با مطلالعه و یا تجربه و اموخته هاتونه راهنمایی میکنید و من حقیقتا لذت میبرم و استفاده میکنم.. خیلی ممنونم ازتون... در مورد کتاب هم خوشحالم که مشتاق شدی که بخونی ، امیدوارم از خوندنش لذت ببری و برات مفید باشه... منم مشتاق شدم کتاب بازی ها رو که نوشتی بخونم و همین طور لینک هایی که گذاشتین... مرسی :)... من تنهای عزیزم گاهی نحوه برخورد ما با سختی ها و مشکلاتمون و رنج هامون از خود اون سختی و رنج کشنده تر هست... به قول اقای تروولث که توی تایپیکم نوشت :"ممکنه این تصور پیش بیاد که مشکل به این واضحی که از بس شایع هست حاجت به بیانش هم نیست داره نادیده گرفته میشه یا ابعاد مختلفش در نظر گرفته نمیشه یا راهکاری براش قابل ارائه نیست یا میشه سر هم بندیش کرد و فرستادش دنبال نخود سیاه؛ نه عزیزم اینطور نیست . چون اگر کسی چنین جبهه ای بگیره برای خودش هم واضح هست که باید بره پی کارش و حرفش خریداری ندارد" .... من وقتی این رو خوندم فهمیدم که درک میشم و حق دارم و همین من رو دلگرم کرد که مشکلم من و خواسته ام چه قد معقول و منطقیه هر چند نتونم بهش برسم چون تنها چیزیه که دست من به تنهایی نیست و دو طرفه باید باشه... و بعدش هم این جمله اشون که "که مقصود زندگی طیبه است ، روحی وجسمی . با ... یا، بی... و برای رسیدن به آن باید خلاق هم بود نه آنکه همین ها رو هم که داریم خراب کنی.... " من مشکلم و رنج پابرجاست ولی حالا من نگاهم رو عوض کردم و حالم خوش تر هست و دیگه برام غول بزرگی نیست که بتونه من رو از پا دربیاره.. در عین حال برای حلش هم منفعل نیستم و هر چی باید انجام بدم میدم... خواهش میکنم به عنوان خواهر بزرگترت میگم دست از منفی نگری بردار ... و همین جا به کمک بچه های دوست داشتنی و مهربون و باهوش اینجا که پست های خوبی هم برات گذاشتن به خودت و درونت برگردد .. انشالله همه چی خوب بشه و به خواسته هات به بهترین شکل برسی![]()









علاقه مندی ها (Bookmarks)