بتهوون و ... که شما میگید بزرگ برای کی هستن؟! من اصلا هدفم در زندگی این نیست که زنده بودن زجر آور و بدون شادی داشته باشم اما بعد مردنم ، زنده ها بهم بگن آدم بزرگی بود!... میخوام صد سال سیاه نگن... مهم زندگی خود منه که فقط یکبار اتفاق میفته. از نظر من دوره گرد سر کوچه امون خیلی بزرگتر از بتهوونه. چون زندگی داره، خانواده داره، بچه داره، زندگی داره ولی بتهوون چی؟!
کاش بجای ملودی ساختن بفکر زندگی کردن بود. شاید اگر زندگی هم داشت ملودی هاش خیلی قشنگتر هم میشد.
از نظر من بزرگ اونیه که از زندگیش لذت ببره. برنده بشه تو زندگیش، خودش در زمان زنده بودن خوشحال باشه. مهم نیست بعد مرگش فراموش بشه یا ماندگار باشه. مهم لذت بردن از زندگی که فقط یکبار اتفاق میفته.غیر ممکنه بدون خانواده بدون عشق بدون همدم بشه از زندگی لذت برد. محاله.
چقدر آدمایی که زندگی و خانواده نداشتن بدبختن. چقدر انتخاب بدی کردن. چقدر سرنوشت ترحم انگیز و غمگینی داشتن
از نظر من فروغ،پروین و ... آدمای شکست خورده زندگی خانوادگیشون بودن. شعر گفتن تا آدمای دیگه از اون شعرها لذت ببرن. چقدر بهتر بود اگر زندگی خانوادگی خودشون مستحکم و قلبشون شاد بود. همیشه با احساس ترین آدما بیشترین بی وفایی بیشترین تنهایی بیشترین رنج رو میبرن.








علاقه مندی ها (Bookmarks)